Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Gisteren was het in Limburg echt geen prettig weer. Regen in de ochtend. Soort van droog in de middag met af en toe een korte hoosbui.
Zaterdag top fietsweer, even 2 uurtjes gereden voordat ik vertel naar Antwerpen voor een concert.
Zaterdag top fietsweer, even 2 uurtjes gereden voordat ik vertel naar Antwerpen voor een concert.
Dogma F
-
- Forum-lid HC
Dit is heerlijk weer voor bijna alles......
Smullen was het. Wel wat wind maar als de zon schijnt en het boven de 16 graden is neem ik de wind graag op de koop toe.
idd, wat een stralend weer. Vandaag 100km in Vlaams Brabant en Limburg. Mooi zonnetje, wel wat wind maar daar gaan we ook niet over klagen
Hopelijk is dat het einde van de kwakkel-lente en het begin van een zomerse periode. Met het Hemelvaartsweekend 4 dagen in de buurt van Oudenaarde. En deze Flandrien heeft toch liever een zonnetje dan koud & nat
Hopelijk is dat het einde van de kwakkel-lente en het begin van een zomerse periode. Met het Hemelvaartsweekend 4 dagen in de buurt van Oudenaarde. En deze Flandrien heeft toch liever een zonnetje dan koud & nat
-
- Forum-lid HC
Idd, heerlijk weer de Moerdijkbrug overgestoken, tochtje Brabant in verste punt Nispen en daarna een stukje door Belgie, terugweg wind tegen, stond nog een strak windje. Goed voor 140 kilometer, wel van genoten.
Ziet er best goed uit de voorspelling, woensdag maar richting Almelo voor de Hel van Twente, lijkt een droge dag te worden.
Ziet er best goed uit de voorspelling, woensdag maar richting Almelo voor de Hel van Twente, lijkt een droge dag te worden.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Als ik dan nog een kritische noot mag plaatsen. Vanmorgen om 7u op de fiets met een heerlijk zonnetje. Ik was ook maar 15 minuten onderweg en toen trok er een dikke grijze deken over die niet meer weg is gegaan. 9u thuis en ja hoor, om 10u weer een heerlijk zonnetje....
Maar droog en niet al teveel wind. Dus eigenlijk mag ik niet klagen.
Maar droog en niet al teveel wind. Dus eigenlijk mag ik niet klagen.
Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid
Nou.... topic kan dicht.... het voorjaar IS er!
Zaterdag was het echt lekker, gisteren was het droog, beetje grauw maar om 7.15 best wel fris. Ik hoopte op een doorbrekend zonnetje maar dat kwam er niet van. Maar al met al was het lekker. En komende dag (week) wordt het alleen maar weer beter.
Ik ga niet meer zeggen dat ik het zat ben. Zo is het prima fietsweer.
Ik ga niet meer zeggen dat ik het zat ben. Zo is het prima fietsweer.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Overdag niks te klagen idd, maar toen zaterdag het zonnetje onderging kwamen er gewoon weer pinguïns voorbij vliegen.