Het grote OAKLEY topic
Willem heeft ook een Radar.
Er komt binnenkort weer een nieuwe Oakley op de markt voor sportief gebruik. De Split Jacket. Hij heeft een beetje weg van de Jawbone. Deze maakt overigens ook gebruik van het Switchlock systeem zoals de Jawbone dat ook heeft om makkelijk glazen te verwisselen. De glazen zijn waarschijnlijk niet uitwisselbaar met de Jawbone. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Het lijkt eigenlijk op een kruising tussen een Minute 2.0 en een Jawbone.
Zie deze LINK
Het lijkt eigenlijk op een kruising tussen een Minute 2.0 en een Jawbone.
Zie deze LINK
-
- Forum-lid
Oei, die is wel erg gaaf!
\'\'We can\'t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them\'\'
Ziet er idd erg gaaf uit. Stukken beter dan de Jawbone, dat was voor mij geen succes. Met deze ga ik dan weer een gokje wagen.
Oakley zal wel niet helemaal tevreden zijn geweest met de Jawbone. Wat kan anders de rede zijn van deze nieuwe bril. Van een gat in de markt kan je toch niet spreken.
Oakley zal wel niet helemaal tevreden zijn geweest met de Jawbone. Wat kan anders de rede zijn van deze nieuwe bril. Van een gat in de markt kan je toch niet spreken.
Hoewel mijn mijn all-time-favourite de Penny blijft, is de Juliet toch ook wel 'n klassieker:
[img=http://www.notcot.com/images/2010/03/oakleyhq11.jpg]
[img=http://www.notcot.com/images/2010/03/oakleyhq11.jpg]
Voordat ik mijn bestelling op Steptoes zet wil ik nog een paar dingen zeker weten;)
Ik zou graag een witte Oakley Radar willen, dan kan ik het beste toch voor de polished white kiezen he?
als tweede vraag de volgende: ik wil een lens die ik kan gebruiken voor echt in de zomer, dus als er echt veel zon staat. Zelf dacht ik aan de black iridium. Maar ik zou er ook een willen voor als het slechter weer is. Welke kan ik dan het beste nemen, de G30?. Op de site van steptoes is namelijk de VR 28 maar 36 pond. Is dit ook een goede keuze voor als het bewolkt weer is?
Of hebben jullie nog andere suggesties?
Alvast bedankt;)
Ik zou graag een witte Oakley Radar willen, dan kan ik het beste toch voor de polished white kiezen he?
als tweede vraag de volgende: ik wil een lens die ik kan gebruiken voor echt in de zomer, dus als er echt veel zon staat. Zelf dacht ik aan de black iridium. Maar ik zou er ook een willen voor als het slechter weer is. Welke kan ik dan het beste nemen, de G30?. Op de site van steptoes is namelijk de VR 28 maar 36 pond. Is dit ook een goede keuze voor als het bewolkt weer is?
Of hebben jullie nog andere suggesties?
Alvast bedankt;)
-
- Forum-lid
Ik ga weer wat van een lens vragen,
wat vinden jullie van de slate iridium,is dit gret achtig,
en weten jullie die site met allemaal recensies over lenzen,ik kan en niet vinden,
alvast bedankt
wat vinden jullie van de slate iridium,is dit gret achtig,
en weten jullie die site met allemaal recensies over lenzen,ik kan en niet vinden,
alvast bedankt