Specialized
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik zou het frame afbestellen. Fietsen is voor minkukels!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
stakie75 schreef:Kan alleen zeggen: WAUWdtcrobin schreef:Gelijk ook maar een plaatje van mijn fiets.... inclusief discutabele zadelpen;-)
Het lijkt of de "set back" van deze pen relatief groot is; is er voldoende ruimte om zadel te plaatsen? En wat zijn je rij-ervaringen? Geen hard gestuiter meer?
Is er een max gewicht mbt belasting van het zadel? Ik ben niet de lichtste...
Ik heb ook een Roubaix en ik vind de looks van die pen vreemd, maar wel lekker passen bij de Roubaix.
En verstellen, hoe gaat dat? Ik heb ooit mijn originele pen vervangen omdat ik niet kon wennen aan die eenpuntsschroef, om het zadel goed horizontaal te stellen
Snap wat je bedoelt, maar hij is net zo verstelbaar als een normale pen. Ik vind hem zelf wel mooi, het viel me op dat er gemengde reacties zijn op het design. Wat betreft de rij-ervaring: Echt super! Geen vering ofzo, maar gewoon gedempt gevoel. Verstellen gaat eenvoudig. Met een schroef, dat wel... Ik heb het al eerder vermeld, ik vind het een aanrader! Ik moet er wel bij zeggen dat ik vrij licht ben.vsopking schreef:[
Het lijkt of de "set back" van deze pen relatief groot is; is er voldoende ruimte om zadel te plaatsen? En wat zijn je rij-ervaringen? Geen hard gestuiter meer?
Is er een max gewicht mbt belasting van het zadel? Ik ben niet de lichtste...
Ik heb ook een Roubaix en ik vind de looks van die pen vreemd, maar wel lekker passen bij de Roubaix.
En verstellen, hoe gaat dat? Ik heb ooit mijn originele pen vervangen omdat ik niet kon wennen aan die eenpuntsschroef, om het zadel goed horizontaal te stellen
een paar plaatjes:
Laatst gewijzigd door dtcrobin op 13 mar 2013 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb de pen eerlijk gezegd nog niet; is besteld. Zal in de loop van de week binnenkomen. Doe wel verslag als ik er op gereden heb. Hoop a.s. zaterdag een ritje te maken met het nieuwe speeltje. Ging gisteren stuiterend over een paar kuilen aan de ringvaart. Moet beter opletten; maar een beetje vering in die situaties, lijkt mij dan wel weer comfortabel.