Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 nov 2006 14:59

Gisteren toertochtje in Hoenderloo gereden met m'n nieuwe mtb. Op de fiets vanuit Ede naar Hoenderloo gegaan, dus lekker wat km's gemaakt. De teller van m'n pa stond op 103 km's toen we weer thuis kwamen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

cas_
Forum-lid

cas_ 19 nov 2006 17:09

85 km  Amsterdam e.o. Te optimistisch gekleed......Bbbrrrrr.........
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 19 nov 2006 17:46

omdat ik me eige kapot verveelde ben ik tog op de fiets gestapt
veel regen en koude gehad maar dat mocht de fietstocht niet bedervenlekker even anderhalf uurtje gefietst met in het eerste uur 32 km per uur gemiddeld want het ging zo lekker en daarna 23 min uitgefietst
in totaal 42 km gefietst in 1u.23min
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

conomorales
Forum-lid

conomorales 19 nov 2006 19:28

Vandaag de bossen van Dorst onveilig gemaakt op de MTB. Dat was wel even flink wennen. Ik heb nog veels te weinig MTB kilometers in de benen.
Klimmen is (een) kunst!

theriddler
Forum-lid

theriddler 19 nov 2006 19:48

67 km in de regen gereden tussen driebergen en de grebbeberg, 31 gem.
Heerlijk die kou! om vervolgens op de weg terug in de auto het steeds zonniger te zien worden richting het westen.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

cor01
Forum-lid

cor01 19 nov 2006 22:36

Het zat vanochtend niet echt mee..! Dat het koud was en zou regenen was geen nieuws. Wel dat mijn vaste route in "Mare Kessel" was afgesloten. Ze zijn daar al maanden aan het kl**en met weg werkzaamheden en het lijkt maar niet op te schieten... In de polder richting Oss kwam ik erachter dat ik m'n zadeltasje open had laten staan. Was van binnen namelijk nat en kon het een beetje drogen.... Gelukkig bleek er niets uit te zijn gevallen maar alles was nu nog natter als voorheen.
In Oss aangekomen gingen de spoorbomen net voor mijn neus dicht. Na lang wachten kwam er een vreselijk lange goederentrein aangereden....en nog wel met een slakkegangetje. Geen idee hoe lang ik daar in de stromende regen heb staan wachten maar voor mij gevoel duurde het uren. Ondertussen was er ook nog een "dikbander" (ATB'er) naast me komen staan die tegen me aan begon te zeuren dat het toch echt veeeeeeel te gevaarlijk was om onder deze omstandigheden met de racer op de weg te fietsen. "Nee alsof het verantwoord is om met dit weer als een idioot over bospaden te crossen rakelings langs dikkeboomstammen...!!!" "Waar bemoei jij je mee?"
Toen maar weer langs de A59 tempo gaan maken. Wederom deed ik een vervelende ontdekking. Gisteren avond had ik met net iets te veel haast mijn voorwiel scheef terug gezet. Heel handig..! De voorrem liep net een beetje tegen de velg aan. Door het slechte licht was me dit nog niet eerder opgevallen.... Had geen zin om opnieuw te stoppen dus heb ik m'n remmen voor maar helemaal opengezet. Kortom.....veel gelachen vanochtend..!!!

Uiteindelijk toch zo'n 2 u en 30 min op de fiets gezeten.
68 km.
"Afstappen is geen optie"

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 19 nov 2006 22:57

Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 19 November 2006

Kortom.....veel gelachen vanochtend..!!!

Lucht op hè Cor...de fustraties een keer van je af te schrijven? Je zou bijna de fiets aan de wilgen gaan hangen! Ik heb gistermiddag heerlijk gefietst...de racer ipv de MTB onder me billen geschoven.  Het was prachtig weer.. ik voelde me ook goed.. Overal rond Arnhem stond het verkeer vast en ik zoefde met mijn mp3 gettoblaster hier iedereen heerlijk voorbij. Een paar heerlijke klimmetjes gedaan rond de posbank.. en op de terugweg (terwijl ik nog even zwaaide naar de mensen in de file) onderweg nog even een praatje gemaakt met een leuke jongedame op een Van Tuyl racertje..  Het waren 75 heerlijke kilometers. Tja... en vandaag??  Heerlijk uitgeslapen.. een blik naar buiten geworpen.. en de gashaard aangestoken, en gezellig met de buurvrouw koffie gedronken die een kopje suiker kwam halen.

"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

ieliependalie
Forum-lid

ieliependalie 19 nov 2006 23:06

Vandaag als een idioot over bospaden gecrossed langs dikke boomstammen...
In Driebergen de 75km gedaan. De eerste en tevens laatste post was op 72 km...........
Nog nooit zo vies geweest, 75km blubber en regen, dolle pret!!!

whocares
Forum-lid

whocares 20 nov 2006 08:27

Zondag de toertocht in Stiphout gereden , in de regen en door de blubber , 41 km's in 1u en 10m. Aantal deelnemers : 300 tov 700 vorig jaar.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

peterj
Forum-lid

Gebruikersavatar peterj 20 nov 2006 14:56

Vandaag voor het eerst deze herfst een uur op de Tacx gefietst, wat kan dan een uur lang duren zeg en o wat mis ik de tegenwind, de rommel in de bochten, de uitlaatgassen, de nerveuze automobilisten, het wegslingeren van een fluim, de kuilen in de weg enz. enz.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

neos
Forum-lid

neos 20 nov 2006 18:23

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 20 November 2006

Zondag de toertocht in Stiphout gereden , in de regen en door de blubber , 41 km's in 1u en 10m. Aantal deelnemers : 300 tov 700 vorig jaar.

Wauw  Martin ben jij ff snel
cornelli racing cycles Uden

Plaats reactie