Dat is waar, maar we hebben af en toe zon, droog, overdag aardige temperatuur. Het lijkt wel voorjaar.
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kinderhand is snel gevuld deze lente
Less is bore
Zaterdag de 11-merentocht gereden met, voor het eerst, mijn zomertenue aan.
Gisteren even lekker naar Scheveningen om een beetje terras te hangen maar dat was gewoon frisjes, ik was blij dat ik ook een jasje had mee genomen.
En vanochtend was het gewoon 7 graden met een koude noorden wind, handshoenen en buff gewoon weer gebruikt.
Gisteren even lekker naar Scheveningen om een beetje terras te hangen maar dat was gewoon frisjes, ik was blij dat ik ook een jasje had mee genomen.
En vanochtend was het gewoon 7 graden met een koude noorden wind, handshoenen en buff gewoon weer gebruikt.
-
- Forum-lid HC
Het is vooral veel minder zon uren en alle gevolgen van dien.
De zonnepanelen resp 2020 tm 2023 tot 15 mei.
430kw, 330kw, 375kw en dit jaar 262kw.
Dat is toch wel echt extreem, goed corona jaar 2020 is extreem geweest en was de luchtkwaliteit ook van invloed.
2021 was ook gewoon slecht en kijk dan naar 2023. Gezien ik een oost en west installatie heb, heeft het ook niet met middag en avond ed te maken
De zonnepanelen resp 2020 tm 2023 tot 15 mei.
430kw, 330kw, 375kw en dit jaar 262kw.
Dat is toch wel echt extreem, goed corona jaar 2020 is extreem geweest en was de luchtkwaliteit ook van invloed.
2021 was ook gewoon slecht en kijk dan naar 2023. Gezien ik een oost en west installatie heb, heeft het ook niet met middag en avond ed te maken
Heren, dames: dit topic kan nu toch wel on hold gezet worden tot hopelijk ergens diep in Oktober: https://www.buienradar.nl/weer/debilt/n ... 3/14daagse
Echt lekker weer straks. Wind blijft wel in de NO hoek hangen, maar dat levert vaak van dat lekkere frisse weer op met koelte in de ochtend en avond en heerlijk weer overdag.
Echt lekker weer straks. Wind blijft wel in de NO hoek hangen, maar dat levert vaak van dat lekkere frisse weer op met koelte in de ochtend en avond en heerlijk weer overdag.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid
Idd, heerlijk weer in aantocht
Hier ook. Met de nodige pijn en moeite via de vlizotrap naar de zolder gebracht. Lange broeken nog niet.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid HC
Volgens mij heb ik zo'n vooruitzicht ook al eens in April gezien?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Ik stel een rituele verbranding van het winterspul voor!