Maar je brengt 'm na aankoop eerst naar Brady, neem ik aan...?timo2.0 schreef:Nooit echt aandacht besteed aan Canyon maar de 2012 Ultimate AL ziet er wel erg lekker uit.
Canyon
Hmmm, daar gaat m'n plannetje dan alweer. Een Stealth stuur gaat nooit passen. Wat is er zoals op de markt naast de Ritchey pen die meegeleverd wordt?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Yup, kwam ik ook net achter. Mooie pen maar ik denk onmogelijk van z'n geanodiseerde jasje te ontdoen zonder de pen structureel te verzwakken.
Specialized schijnt ook 1 1/4" stuurpennen te hebben maar die werken met een shim naar 1 1/8". Weet eerlijk gezegd niet of dat bij de Canyon toe te passen is maar de Specialized pennen worden wel in wit geleverd.
"Try not. Do or do not......there is no try"
Thanks Serge, maar ik tast ook de mogelijkheden af voor een ruwe alu of zelfs gepolijste 1 1/4" pen. Maar of het zo veilig is om een F119 of de originele Ritchey in de gootsteenontstopper of een ander goedje te gooien zonder de pen structureel te beschadigen...
-
- Forum-lid
Jep, dat moet lukken. Het was even zoeken maar zie hier voor meer info http://weightweenies.starbike.com/forum ... =3&t=70126" onclick="window.open(this.href);return false;timo2.0 schreef:Thanks Serge, maar ik tast ook de mogelijkheden af voor een ruwe alu of zelfs gepolijste 1 1/4" pen. Maar of het zo veilig is om een F119 of de originele Ritchey in de gootsteenontstopper of een ander goedje te gooien zonder de pen structureel te beschadigen...
In dat topic staat ook een verwijzing naar de stuurpennen van specialized, deze zouden ook passen.