Specialized
Gisteren weer eens de Specialized (Allez comp 2011/2012) gepakt en een stukje gefietst, alleen in elke wat scherpere bocht had ik het gevoel dat het voorwiel weg zou glijden (beetje het gevoel dat de fiets liever gewoon rechtdoor wil). Als wielen zitten er Campagnolo Scirocco's op met Continental GP4000s bandjes. Ik heb deze later even op mijn Wilier gezet en daar kreeg ik het gevoel niet, ik heb dus niet het idee dat het veroorzaakt wordt door de wielen.
Ik voel verder ook geen speling in het stuur en ik heb geen torentje spacers waardoor het stuurgedrag wat indirecter zou kunnen worden. Met mijn beperkte technische kennis is dat alles wat ik bedenken kan aan mogelijke oorzaken, zijn er nog andere zaken die het probleem kunnen veroorzaken? Ik zou dat gevoel graag kwijt willen, het fietst immers een stuk prettiger als je zonder twijfel je fiets een bocht in kunt gooien. Alvast bedankt voor de hulp!
Ik voel verder ook geen speling in het stuur en ik heb geen torentje spacers waardoor het stuurgedrag wat indirecter zou kunnen worden. Met mijn beperkte technische kennis is dat alles wat ik bedenken kan aan mogelijke oorzaken, zijn er nog andere zaken die het probleem kunnen veroorzaken? Ik zou dat gevoel graag kwijt willen, het fietst immers een stuk prettiger als je zonder twijfel je fiets een bocht in kunt gooien. Alvast bedankt voor de hulp!
- boswielrenner
- Forum-lid
Gisteren een paar nieuwe foto's gemaakt van mijn Tarmac. Ik zit er aan te denken om het zadel en het stuurlint voor een zwarte variant te vervangen. Gewoon voor de afwisseling
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
http://store.lizardskins.com/products/d ... l=lightbox" onclick="window.open(this.href);return false;
Idd een droomfiets met droomwielen . Misschien n dual color Tape van Lizard Skins zal m ook goed staan.
Idd een droomfiets met droomwielen . Misschien n dual color Tape van Lizard Skins zal m ook goed staan.
Colnago C59 Nero
Stevens SLR Aero
Stevens SLR Aero
- boswielrenner
- Forum-lid
Bedankt. Tarmac rijdt super. Uiteraard komen er ook zwarte buitenkabels op als ik er een zwart zadel en stuurlint op zet.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Gaat het hier om een s-works toupe carbon? Dan heb ik eventueel wel interesse in een overnameboswielrenner schreef:Bedankt. Tarmac rijdt super. Uiteraard komen er ook zwarte buitenkabels op als ik er een zwart zadel en stuurlint op zet.
Onlangs een nieuwe Specialized Venge op laten bouwen waar ik heel blij mee ben. Alleen als ik zo eens naar het geheel kijk dan zou het, wat mij betreft, misschien toch iets minder ''druk'' kunnen?
Wat zou het geheel wat ''strakker'' en rustiger maken ....... dus ''schiet er eens op''
Wat zou het geheel wat ''strakker'' en rustiger maken ....... dus ''schiet er eens op''
-
- Forum-lid HC
Zwart stuurlint
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Druk, maar wel erg mooi! Om het geheel rustiger te maken kan een zwart zadel en stuurlint ook helpen
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro
-
- Forum-lid
Oh, en wellcht volledig zwarte bidons
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro