Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 03 dec 2009 13:28

De lage corimavelgen (winium) hebben 3k, de hoge (aero/+/tubelles) 12k.

zero-cool
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 09 nov 2006 23:12

zero-cool 03 dec 2009 15:50

PParis schreef:Net de nieuwe Winium+ (voor draadbandjes) binnen voor mijn Pinarello. Heb ze met zwarte spaken laten maken bij Corima.

Van het weekend mee gereden en rijden zeer strak. Ben benieuwd hoe zijn in de bergen zijn!

[img=http://img258.imageshack.us/img258/5668/pinacorima.jpg]


Hallo ,

Wat heb je de wielen betaald met de zwarte spaken als ik dat mag vragen ?
Kun je ze zo rechtstreeks bestellen van de fabriek uit ?

Mvg ,

Pascal

huubcs
Forum-lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 28 jul 2009 23:33

huubcs 03 dec 2009 16:14

Ace1978 schreef:Ik vind het zadel ook niets. Zet er dan een bankstel op, dat zit pas lekker. Verder natuurlijk een prachtige fiets, heb het frame zelf ook in dezelfde kleurstelling!


Naast de spacer-, stuurpen-, zadelpen-, campagnolo-, groep-, triple-, pedalen-, kleur-, wielen-, banden-, kabels-, bidonhouders- en pompjespolitie in dit topic mag de controlegarde voor het zadel natuurlijk niet ontbreken :(

mister_arby
Forum-lid
Berichten: 945
Lid geworden op: 29 aug 2007 23:24

mister_arby 03 dec 2009 17:27

HuubCs schreef:
Ace1978 schreef:Ik vind het zadel ook niets. Zet er dan een bankstel op, dat zit pas lekker. Verder natuurlijk een prachtige fiets, heb het frame zelf ook in dezelfde kleurstelling!


Naast de spacer-, stuurpen-, zadelpen-, campagnolo-, groep-, triple-, pedalen-, kleur-, wielen-, banden-, kabels-, bidonhouders- en pompjespolitie in dit topic mag de controlegarde voor het zadel natuurlijk niet ontbreken :(


Vergeet stuurlint niet!

ace1978
Forum-lid
Berichten: 1035
Lid geworden op: 09 aug 2004 16:35

ace1978 04 dec 2009 11:23

HuubCs schreef:
Ace1978 schreef:Ik vind het zadel ook niets. Zet er dan een bankstel op, dat zit pas lekker. Verder natuurlijk een prachtige fiets, heb het frame zelf ook in dezelfde kleurstelling!


Naast de spacer-, stuurpen-, zadelpen-, campagnolo-, groep-, triple-, pedalen-, kleur-, wielen-, banden-, kabels-, bidonhouders- en pompjespolitie in dit topic mag de controlegarde voor het zadel natuurlijk niet ontbreken :(


Wat een onzin, als je een foto plaatst vraag je toch om een mening? Al zet hij er een rolls royce op, moet hij lekker zelf weten. Ik vind het optisch zonde en volgens mij gaat het om een optisch oordeel als je hier een foto plaatst. Ik kan er natuurlijk naast zitten...

gijs01
Forum-lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 jun 2009 16:47

gijs01 04 dec 2009 21:46

Ace1978 schreef:
HuubCs schreef:
Ace1978 schreef:Ik vind het zadel ook niets. Zet er dan een bankstel op, dat zit pas lekker. Verder natuurlijk een prachtige fiets, heb het frame zelf ook in dezelfde kleurstelling!


Naast de spacer-, stuurpen-, zadelpen-, campagnolo-, groep-, triple-, pedalen-, kleur-, wielen-, banden-, kabels-, bidonhouders- en pompjespolitie in dit topic mag de controlegarde voor het zadel natuurlijk niet ontbreken :(


Wat een onzin, als je een foto plaatst vraag je toch om een mening? Al zet hij er een rolls royce op, moet hij lekker zelf weten. Ik vind het optisch zonde en volgens mij gaat het om een optisch oordeel als je hier een foto plaatst. Ik kan er natuurlijk naast zitten...


+1
Camerig is prachtig!

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 05 dec 2009 15:32

Nee, een zadel erop monteren die optisch wel mooi oogt maar voor jou voor geen meter zit. Das niet zonde?
En wat is optisch dan wel mooi? Das kan ook voor een ieder anders zijn. Kwestie van smaak? Jazeker!
Op ieder getoonde fiets op dit forum valt wel wat op af te .........
Behalve op die van mij want die is optisch prachtig, zit goed en rijdt fantastisch!
En das mijn mening!
Niets is wat het lijkt..

olleranip
Forum-lid
Berichten: 416
Lid geworden op: 02 nov 2006 21:01

olleranip 05 dec 2009 15:35

De schaduw op de muur vertekend de zaak ook aardig lijkt me.

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 05 dec 2009 20:09

Olleranip schreef:De schaduw op de muur vertekend de zaak ook aardig lijkt me.


Idd. wat als het stuurlint ook nog zwart was geweest?? :/
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

pparis
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 nov 2006 16:53

pparis 06 dec 2009 09:43

De wielen kun je zo bestellen bij Corima. Stuur ze een mail en je krijgt direct antwoord. Het zijn spaken van Sapim en deze heben ze in de fabriek bij Corima ook in het zwart. Je betaald een kleine meerprijs.

Normaal kost een setje voor draadbanden net geen 1400 euro. incl de zwarte spaken en verzendkosten betaal je 1465 euro bij Corima.

Ik heb ze uiteindelijk besteld bij Probike shop in Rosmalen en heb betaald 1400 euro.

Kost wa, hedde wa.

Wat betreft het zadel => SLR is het mooiste op de fiets! ben ik mee eens. Een wit zadel heb ik erop gehad, maar vond zwart mooier.
Alliante vind ik overigens zelf wel mooi, wel de Carbon versie!
Het is geen excuus, maar de foto geeft een beetje een vertekend beeld van de fiets!

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 06 dec 2009 17:27

mister_arby schreef:
HuubCs schreef:
Ace1978 schreef:Ik vind het zadel ook niets. Zet er dan een bankstel op, dat zit pas lekker. Verder natuurlijk een prachtige fiets, heb het frame zelf ook in dezelfde kleurstelling!


Naast de spacer-, stuurpen-, zadelpen-, campagnolo-, groep-, triple-, pedalen-, kleur-, wielen-, banden-, kabels-, bidonhouders- en pompjespolitie in dit topic mag de controlegarde voor het zadel natuurlijk niet ontbreken :(


Vergeet stuurlint niet!


Wat dacht je van zwarte stuurdopjes? :-)
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

brekson
Forum-lid
Berichten: 1289
Lid geworden op: 27 mei 2008 15:55
Locatie: Grensstreek

brekson 07 dec 2009 12:23

PParis schreef: Normaal kost een setje voor draadbanden net geen 1400 euro. incl de zwarte spaken en verzendkosten betaal je 1465 euro bij Corima.

Ik heb ze uiteindelijk besteld bij Probike shop in Rosmalen en heb betaald 1400 euro.

Kost wa, hedde wa.


Wow , dat zijn dure wielen ! Knap dat je dan toch kiest voor lage velgen voor die prijs. De meeste kiezen dan toch voor iets opvallenders ( mezelf incluis)
Veel plezier ermee
Ultimate CF SL DISC 9.0 DI2, Speci Turbo S, Sworks Venge

Plaats reactie