Canyon
Interessant! Heeft iemand een idee hoe je op een veilige manier de geanodiseerde laag van een F119 kan halen zonder dat dit het aluminium aanpast?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Ik heb zelf ook een syntace pen ik denk dat het daarbij wat lastiger word. Op de ritchey stuurpen zit een soort laklaag overheen, die je eraf kan buiten. Dit lijkt me een stuk lastiger bij een syntace pen en dan moet je dus ook tot op het aluminium gaan.timo2.0 schreef:Interessant! Heeft iemand een idee hoe je op een veilige manier de geanodiseerde laag van een F119 kan halen zonder dat dit het aluminium aanpast?
Precies, met m'n F99 pennen zou ik het niet aandurven op de manier die ik normaal toepas (alu gootsteenontstopperkorrels - leuk woord voor galgje ) maar wellicht is er een veiliger methode.
-
- Forum-lid HC
Ritcheys zijn tegenwoordig gelakt, en gootsteenontstopper tast altijd het alu aan (aangezien geanodiseerd deel uit maakt van de toplaag). Overigens zijn f99 (ook f109) er ook in zilver geweest.
Wat let je om een f119 gewoon van een wit? laagje lak te voorzien?
Wat let je om een f119 gewoon van een wit? laagje lak te voorzien?
Klopt, de 99 en de 139 waren er in zilver. De 119 naar mijn weten niet? Ik weet niet of witte verf op een geanodiseerd oppervlak mooi glad wordt omdat een geanodiseerde pen een "ruw" oppervlak heeft (probleem waar ik ook mee zit bij de plannen met mijn Merlin - een zwart geanodiseerde F99 wit laten spuiten).
Schitterende fiets, kleuren of gebrek daaraan misschien wel.
http://www.bikeradar.com/road/gallery/a ... %2Fimage#5
Alleen jammer, en een beetje onbegrijpelijk, dat er maar 100 van gemaakt worden
http://www.bikeradar.com/road/gallery/a ... %2Fimage#5
Alleen jammer, en een beetje onbegrijpelijk, dat er maar 100 van gemaakt worden
Ik kan even afwachten: op ww wordt gemeld dat diverse "grote" fabrikanten met 1 1/4" pennen komen omdat vrijwel alle Giant fietsen in 2012 zo'n balhoofdbuis hebben. Gezien de voorkeuren van diverse (Rabo)renners kan daar zomaar een Stealth bij zitten.