Cervélo
-
- Forum-lid
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 12 sep 2006 00:57
tja; capo di tutti capi, erg mooi Casran! Vind trouwens dat je helemaal niet diep zit.
Top drie favo beklimmingen: 1: zuidkant Passo Manghen, 2: Oostkant Stelvio, 3: Noordkant Grosse Scheidegg
Het fietsleven begint bij 2000 meter boven zeenivo!!
Het fietsleven begint bij 2000 meter boven zeenivo!!
Ilko schreef:Mooi! Die crank is echt prachtig!
Welke maat is dat, 54?
Vanwaar je keuze voor clinchers?
Omdat het mijn trainingswielen zijn! Ik verwacht nog een setje met Zedtech 3 velgen (tubes) samen te stellen en deze week mijn Zedtech 8 wedstrijdwielen (tubes uiteraard), die samen met mijn Zedtech Sub 9 disc in mijn P3 zullen passen.
Frame is 56cm.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
C a s r a n schreef:Omdat het mijn trainingswielen zijn! Ik verwacht nog een setje met Zedtech 3 velgen (tubes) samen te stellen en deze week mijn Zedtech 8 wedstrijdwielen (tubes uiteraard), die samen met mijn Zedtech Sub 9 disc in mijn P3 zullen passen.
Frame is 56cm.
Dat klinkt logisch, ging ervanuit dat je deze al in wedstrijdsetup had en je R3 als trainingsbeest gebruikte... Mooi luxeprobleem heb je
Hoe is je ervaring tov de R3? Ga je hier stayerwedstrijden op rijden?
-
- Forum-lid
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 01 jun 2007 15:42
- Locatie: Groningen
hier ook mijn nieuwe tt fiets. Heb geen foto van de fiets zelf maar hierbij ik erop in actie tijdens de hoogeland 2 daagse tijdrit. Het zadel staat nu nog wat hoger zodat ik er wat mooier nog opzit. Toen zat er een korte zadelpen in die niet hoger kon.
De fiets is afgemonteerd met:
shimano ultegra met topshifters.
vision alu tt basebar met clip on
fsa TT bladen
syntace f139 stuurpen
selle italia slr xp zadel
4za t50 wieltjes maar die zijn ook voor me wegfiets
[img=http://img176.imageshack.us/img176/2968 ... dttvp7.jpg]
De fiets is afgemonteerd met:
shimano ultegra met topshifters.
vision alu tt basebar met clip on
fsa TT bladen
syntace f139 stuurpen
selle italia slr xp zadel
4za t50 wieltjes maar die zijn ook voor me wegfiets
[img=http://img176.imageshack.us/img176/2968 ... dttvp7.jpg]
Trainen is voor talentlozen =P
Ziet er behoorlijk snel uit !
-
- Forum-lid
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 01 jun 2007 15:42
- Locatie: Groningen
ik werd 10e van de 110 deelnemers met een gemiddelde van 42.6 km p/uur , in het eindklassement uiteindelijk 11e geworden, miste in de klassieker de slag. We kwamen na 1 minuut achterstand terug tot 15 seconden maar toen wilden de favorieten niet meer rijden en liepen ze weer uit tot 35 seconden en bleven ze weg al met al zeer tevreden dat wel
Trainen is voor talentlozen =P
Op de fiets testdag heb ik op een Soloist carbon gereden en op de R3sl. De Soloist carbon vond ik erg stijf. Het leek wel een blok graniet. DeR3sl was veel comfortabeler. Mijn vraag is waar moet ik de Soloist SLC-SL plaatsen qua rij eigenschappen?
Beter alleen op de fiets dan eenzaam op de tandem.
-
- Forum-lid
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08
op de zelfde plaats als de gewoone solist cabon
er zit geen verschil in rij gedrag wel in gewicht 200 gr. en 1300 euro
er zit geen verschil in rij gedrag wel in gewicht 200 gr. en 1300 euro
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
Beukje schreef:Op de fiets testdag heb ik op een Soloist carbon gereden en op de R3sl. De Soloist carbon vond ik erg stijf. Het leek wel een blok graniet. DeR3sl was veel comfortabeler. Mijn vraag is waar moet ik de Soloist SLC-SL plaatsen qua rij eigenschappen?
Dan weet ik niet hoe die SLC afgemonteerd was of met welke bandenspanning je de weg opgestuurd bent, maar knalhard is hij toch niet. Het is een hele snelle fiets die bijzonder direct stuur, idd harder dan de R3 en zeker de R3-SL, maar hij is niet meedogenloos. Ik fietste met een pak andere fietsen waarvan ik echt vond dat er geen leven in zat, bv. een Kuota KOM.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 21 mei 2008 10:52
Ik ben zo blij met mijn pas opgehaalde P2c 2008.
Ze is volledig Dura-ace afgemonteerd en een Carbon x1.5 opzetstuur
Weet alleen niet of de blauwe michelinnetjes eronder moet laat zitten.
Help, hoe krijg ik er een zichtbare foto erbij!!!!
http://img88.imageshack.us/img88/703/dsc01461mj6.jpg
Ze is volledig Dura-ace afgemonteerd en een Carbon x1.5 opzetstuur
Weet alleen niet of de blauwe michelinnetjes eronder moet laat zitten.
Help, hoe krijg ik er een zichtbare foto erbij!!!!
http://img88.imageshack.us/img88/703/dsc01461mj6.jpg
Het leven is zo mooi op een Cervelo
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4217
- Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43
ernienator schreef:Ik ben zo blij met mijn pas opgehaalde P2c 2008.
Ze is volledig Dura-ace afgemonteerd en een Carbon x1.5 opzetstuur
Weet alleen niet of de blauwe michelinnetjes eronder moet laat zitten.
Help, hoe krijg ik er een zichtbare foto erbij!!!!
http://img88.imageshack.us/img88/703/dsc01461mj6.jpg
Ik heb jaren gereden op de blauwe pro2light, ik was er zo blij mee dat ik ze zelfs op voorraad heb liggen. Maar onder mijn R3 zag het toch niet uit en ben ik maar naar Ultremo overgestapt.
Ik ga hier reacties op krijgen maar ik kan met zekerheid stellen dat de Ultremo's meer rolweerstand hebben maar voor de rest gevoelsmatig hetzelfde lopen. Ik denk dat de Ultremo's wat meer grip hebben. Op een witte R3 ziet het gewoon veel beter uit, en bij jouw kleuren vind ik het blauw zelfs helemaal niet kunnen.
Helaas maakt Michelin de Pro2Light alleen nog maar in Blauw (volgens website), de Pro2race is wel in meerdere kleuren verkijgbaar maar is mijns inziens toch wat minder.