Cannondale
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geinig, wij krijgen een vrijwel identieke fiets. Zelfde frame, WCS wet black, Shamal/Eurus wielen, Campa samengeraapte groep (Centaurs carbon 2010 shifters, zwarte record remmen+voorderrie, zwarte achterderrie), FSA carbon crank met Stronglight 11sp bladen en wit SLR zadel.
Less is bore
-
- Forum-lid
De fietsopbouw vordert al gestaag zie ik, ik ben benieuwd naar het eind resultaat!
Zodra mijn Cannondale ook helemaal af is zal ik ook een foto plaatsen. Mijn eerste Cannondale dus ik ben benieuwd hoe hij gaat bevallen, de reviews zijn behoorlijk positief te noemen.
Zodra mijn Cannondale ook helemaal af is zal ik ook een foto plaatsen. Mijn eerste Cannondale dus ik ben benieuwd hoe hij gaat bevallen, de reviews zijn behoorlijk positief te noemen.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Voor de fans
=> http://youtu.be/PR3qEj9AF_Q
Ploegvoorstelling Cannondale 2013 met een parodie van Peter Sagan als Forrest Gump.
=> http://youtu.be/PR3qEj9AF_Q
Ploegvoorstelling Cannondale 2013 met een parodie van Peter Sagan als Forrest Gump.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Mooie EVO hoor! Alleen het stuurlint......... weet nog niet wat ik daar van moet denken. Ik zie hem vast nog wel een keertje voorbij komen van het zomer
De berijder is ook behoorlijk lang! Mooi windscherm om achter te zitten.
De berijder is ook behoorlijk lang! Mooi windscherm om achter te zitten.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
- daniel1975
- Forum-lid HC
Stuurlint zou idd ook niet mijn keuze zijn. Het frame daarintegen dan weer wel!!
Less is bore
Ben teruggegaan van een 63 naar een 60 cm. (ben 1,95m) Heb mijn afmontage laten overzetten van mijn supersix naar deze, met hier en daar een aanpassing ivm diameter zitbuis. Fiets staat hier afgebeeld met de 404 tubes maar heb inmiddels ook een setje 404 firecrest Clinchers binnen. Het stuurlint was niet mijn idee maar mijn FM dacht even voor mij, Kan er overigens mee leven.
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=52614
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=52614
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Er komen zeer waarschijnlijk nog wel andere wielen in (deze set slechts als hulp voor de montage, lager van het voorwiel is helaas kapot). Waarschijnlijk handgespaakte notubes ZTR 340 van ca 1320 gram (24 spaken voor, 28 achter). Met lichte bidonhouders en iets lichtere pedalen dan de Ultegra's die ik nog heb liggen komt de fiets dan ongeveer uit op 7 kg (tegen een zeer acceptabel budget en zonder echt concessies te hoeven doen).daniel1975 schreef:Geinig, wij krijgen een vrijwel identieke fiets. Zelfde frame, WCS wet black, Shamal/Eurus wielen, Campa samengeraapte groep (Centaurs carbon 2010 shifters, zwarte record remmen+voorderrie, zwarte achterderrie), FSA carbon crank met Stronglight 11sp bladen en wit SLR zadel.
Verder gekozen voor zwart zadel met een vleugje wit (Ritchey WCS Streem carbon) en een zwart stuurlint (Fizik, shiny black). Gisteren kabels gemonteerd en stuurlint erop gezet. Lekker glimmend, moet het nog in het zonlicht bekijken maar het heeft wel iets chiques. Wit zadel/wit stuurlint is zo 2012...
Dit weekend de boel maar eens af gaan stellen. Benieuwd of ik campa 11 speed soepel schakelend krijg. Mochten er nog tips zijn waar ik echt goed op moet letten dan hoor ik ze graag!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Recht achterpadje is meest essentiele van alles. De rest is niet anders dan anders.
Wielen: ik heb oo al zitten kwijlen op de setje Chis King/340/aerolite..... Kost alleen bijna 1000,-.....
Wielen: ik heb oo al zitten kwijlen op de setje Chis King/340/aerolite..... Kost alleen bijna 1000,-.....
Less is bore