Bianchi
Smaakvol modern. Mooi.
En het 'ouwe' celeste.
En het 'ouwe' celeste.
-
- Forum-lid
ja die trikotexpress site heeft wel heeeel mooie Bianchi spulletjes, vooral de nieuwe Eduardo, en je kan met visa betalen , en de naservice is ook schittered, 3 weken geleden 2 truitjes besteld, eentje niet op stock, ondertussen is de levertermijn met zo'n 3 wk toegenomen, maar als geste sturen ze de trui die op stock is nu op en dan de andere als ie binnen is met een extra paar Bianchi sokken als excuus voor de vertraging, kijk dit vind ik nou heel lekker
-
- Forum-lid
@ Kobro, LOL, nee, dat ben ik nu nog net nergens tegengekomen - vrees dat we dit zelf zullen moeten voorzien
dit heb ik me gekocht :
http://www.trikotexpress.de/Bianchi-Mil ... leste.html" onclick="window.open(this.href);return false;
sorry voor de link, maar in foto's plaatsen ben ik niet zo sterk
dit heb ik me gekocht :
http://www.trikotexpress.de/Bianchi-Mil ... leste.html" onclick="window.open(this.href);return false;
sorry voor de link, maar in foto's plaatsen ben ik niet zo sterk
Dat is zeker een mooi tenue Peter
Ik heb zelf 2 Stones tenue's Pieter, maar een stones tenue met celeste zou toch wel het ultime zijn
Dus als je die vind niet twijfelen hoor
Ik heb zelf 2 Stones tenue's Pieter, maar een stones tenue met celeste zou toch wel het ultime zijn
Dus als je die vind niet twijfelen hoor
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
-
- Forum-lid
Wie kan mij wat meer informatie geven over de Bianchi impulso 105? Qua uiterlijk vind ik het een erg mooie fiets! Het valt mij op dat de afmontage niet in 1 lijn is, zijn het CRANKSET, CASSETTE en voor DERAILLEUR van veel mindere kwaliteit? Hoe zit het veder met de frama's van bianchi? en wielset?
Bij de goedkopere Bianchi-modellen wordt inderdaad vaak bezuinigd op de wielen (die Bianchi-wielen zijn wel stevig, maar erg zwaar), remhoeven, trapstel e.d.
En dat is natuurlijk leuk voor de prijs, maar anderzijds wel jammer, want als je hem zelf laat samenstellen valt er van datzelfde kader een heel goede fiets te maken.
En dat is natuurlijk leuk voor de prijs, maar anderzijds wel jammer, want als je hem zelf laat samenstellen valt er van datzelfde kader een heel goede fiets te maken.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
idd, Stones tenue in Celeste zou wel heel cool zijn , maar denk dat we dit zelf zullen moeten maken ...tsja Stones cycling jerseys heb ik jammer genoeg nog nooit in de EU tegengekomen en om er eentje zomaar uit de US te halen met alle risico van niet passen ...zou zonde zijn van het geld. - maar ze zijn idd redelijk vlot te verkrijgen als je wat rondsurft..
- bianchi_ber
- Forum-lid
- Contact
Gisteren mijn nieuwe wielset van DVL Bikes binnengekregen! Deze wilde ik toch even met jullie delen!
Hopelijk vanavond even een testrondje maken!
Hopelijk vanavond even een testrondje maken!
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105
Hoi,
Ben er even tussenuit geweest maar kan nu weer wat meer tijd besteden aan het Bianchi projectje waar ik in 2010 mee begonnen was.
Hier het vervolg van 31 maart en 20 september 2010;
Even het geheugen opfrissen ?
[/url]
Tot zo ver de aanschaf, het afbijten van de lak het schuren van het frame en de 2 primer laklagen.
Het resultaat;
Heb deze Bianchi met veel plezier gedaan maar opbouwen doe ik hem waarschijnlijk niet want er staan momenteel nog 2 Gios Torino's te wachten voor een second life !
Één ervan heb ik al van zijn onderdelen bevrijd en kan daar de lak al gaan strippen, en de tweede moet ik nog aan beginnen zodanig dat zij allebei tegelijk naar de spuiter kunnen.
Het zijn alle twee Gios "Super Records" van eind jaren 70 en zijn nog in prima conditie alleen willen zij wat opgefrist worden.
Wordt uiteraard vervolgt met wat plaatjes op het "Gios" topic en "Ervaring met Staal" topic.
Grtz,
Morel.
Ben er even tussenuit geweest maar kan nu weer wat meer tijd besteden aan het Bianchi projectje waar ik in 2010 mee begonnen was.
Hier het vervolg van 31 maart en 20 september 2010;
Even het geheugen opfrissen ?
[/url]
Tot zo ver de aanschaf, het afbijten van de lak het schuren van het frame en de 2 primer laklagen.
Het resultaat;
Heb deze Bianchi met veel plezier gedaan maar opbouwen doe ik hem waarschijnlijk niet want er staan momenteel nog 2 Gios Torino's te wachten voor een second life !
Één ervan heb ik al van zijn onderdelen bevrijd en kan daar de lak al gaan strippen, en de tweede moet ik nog aan beginnen zodanig dat zij allebei tegelijk naar de spuiter kunnen.
Het zijn alle twee Gios "Super Records" van eind jaren 70 en zijn nog in prima conditie alleen willen zij wat opgefrist worden.
Wordt uiteraard vervolgt met wat plaatjes op het "Gios" topic en "Ervaring met Staal" topic.
Grtz,
Morel.
Laatst gewijzigd door morel op 01 apr 2012 20:49, 2 keer totaal gewijzigd.