Scott
-
- Forum-lid HC
Ik heb er nl ook 1tje gekocht, dus ben benieuwd waar die van mij op uit komt.
Op de Foil, zit daar nu een ronde zadelpen of is die vierkant met afgeronde hoeken? Incidenteel moet ik een klemmetje (zeg maar klickfix) op de zadelbuis zetten en die zijn voor ronde buizen. Als de pen het niet rond is, kent iemand een adapter?
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid HC
Nee, hij is niet rond. nbeetje eedn vleugel vorm geloof ik.
Hij is niet rond en niet vierkant. Beste omschrijving is nog een driehoek met de afgeronde punt naar voren en de tegenover gelegen zijde aan de achterkant wat bol. Alle hoeken wat afgerond.
Heb de fiets wat uitgebreider kunnen testen en ben uitermate tevreden. With al due respect naar mijn oude canyon CF 2007, maar dit is toch echt andere koek. Wat een reactieve, ubersnelle bike! Bracket en balhoofdstijfheid is ongekend. Heb zelfs het idee dat ik voordeel heb bij aerodynamische ontwerp, met hogere snelheden... zal wel tussen de oren zitten. Heb elk ritje nog het idee gehad dat ik plaatsnam in een formule 1 wagen. Aanrader!
Heb de fiets wat uitgebreider kunnen testen en ben uitermate tevreden. With al due respect naar mijn oude canyon CF 2007, maar dit is toch echt andere koek. Wat een reactieve, ubersnelle bike! Bracket en balhoofdstijfheid is ongekend. Heb zelfs het idee dat ik voordeel heb bij aerodynamische ontwerp, met hogere snelheden... zal wel tussen de oren zitten. Heb elk ritje nog het idee gehad dat ik plaatsnam in een formule 1 wagen. Aanrader!
-
- Forum-lid HC
Dat frame is inderdaad licht, zal natuurlijk door de maat komen maar in een 58 geven ze 1050 -1100 gram op.
Scott is natuurlijk wel de gewichten kampioen. Ik heb een scale 29 RC frame op de weegschaal gehad van 942 gram
Ik zou er 100 gram bijtellen in het echie zal ie 6.2 zijn er zitten bij jouw geen rare dingen in je keuken weegschaal
Mijn lijstje ernaats gelegd en vooral jouw crank is 120 gram lichter en nog wat dingetje kom je totaal op 300 gram lichter en de mijne weegt 6.6 met garmin705 wel een 60cm frame van 930 gram
Ik zou ook graag een keer een aeroad of foil testen, mooie bikes!
Scott is natuurlijk wel de gewichten kampioen. Ik heb een scale 29 RC frame op de weegschaal gehad van 942 gram
Ik zou er 100 gram bijtellen in het echie zal ie 6.2 zijn er zitten bij jouw geen rare dingen in je keuken weegschaal
Mijn lijstje ernaats gelegd en vooral jouw crank is 120 gram lichter en nog wat dingetje kom je totaal op 300 gram lichter en de mijne weegt 6.6 met garmin705 wel een 60cm frame van 930 gram
Hier hebben ze een maat 54 R2 (dus maat groter en zwaardere HMF carbon) op de weegschaal liggen.wasbeer2006 schreef:Dat frame is inderdaad licht, zal natuurlijk door de maat komen maar in een 58 geven ze 1050 -1100 gram op.
http://weightweenies.starbike.com/forum ... &start=210" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan er niks aan doen, scott claimt 840gr voor een 54 Foil team issue, en daar kom ik ook ongeveer op met mijn keuken weegschaaltje en een maat 52.
Greetz
Weet iemand ergens op het net / winkel een mooie aanbieding voor het foil R1 frameset? De adviesprijs is 2799.
Als ik het allemaal goed begrepen heb zou het hmx carbontype iets vergefelijker zijn met het doorgeven van trillingen? Die 50gr zullen me verder worst zijn. Maar een ietsie meer comfort op ultra afstanden daar heb ik wel oren na (nu een cervelo slc die bijna de 100.000 km raakt).
Als ik het allemaal goed begrepen heb zou het hmx carbontype iets vergefelijker zijn met het doorgeven van trillingen? Die 50gr zullen me verder worst zijn. Maar een ietsie meer comfort op ultra afstanden daar heb ik wel oren na (nu een cervelo slc die bijna de 100.000 km raakt).
r1 is hmx carbon (=f10)
r2 = hmf carbon (=F15 en hoger)
r2 = hmf carbon (=F15 en hoger)
-
- Forum-lid
Mooie scott die zipps die staan er perfect bij met de kleur van het frame
Visser bike parts
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140