Cervélo
@ ernienator: knappe P2C, en ik vind helemaal niets mis met de bandenkeuze en -kleuren hoor. 't Geeft wat contrast, maar dit kan.
Als je dan toch van kleur wil veranderen, probeer de Pro3Race dan, de opvolger van deze Pro2's. Van de Pro2's vond ik voornamelijk de Limited Edition service course er bovenuit steken, en hierop is de Pro3 immers gebaseerd.
Ik zou weliswaar de uiteindes van de base bar inkorten bij dit Profile stuur, een beetje zoals Normann Stadler ook deed. Het heeft geen zin dat die daar nog omhoog gaan. Zie: http://www.triathlon-asptt-noumea.org/v ... rmann2.jpg
Als je dan toch van kleur wil veranderen, probeer de Pro3Race dan, de opvolger van deze Pro2's. Van de Pro2's vond ik voornamelijk de Limited Edition service course er bovenuit steken, en hierop is de Pro3 immers gebaseerd.
Ik zou weliswaar de uiteindes van de base bar inkorten bij dit Profile stuur, een beetje zoals Normann Stadler ook deed. Het heeft geen zin dat die daar nog omhoog gaan. Zie: http://www.triathlon-asptt-noumea.org/v ... rmann2.jpg
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Pietertje,
Ik heb het gedaan en ik kan je zeggen dat je En het materiaal moet hebben, En veel geduld (een uur of drie), En niet bang bent om mogelijks een duur stuur van om en bij de 500€ naar de verdoeminis te helpen.
Mij is het gelukt maar ik had dan ook de drie vorige eigenheden.
Laat mij het zo zeggen : de basebar is eigenlijk niet voorzien om remmetjes toe te laten op het horizontale stuk. Je moet ten eerste heel wat verstevigingscarbon wegfrezen (versteviging is voorzien om de druk die gegeven wordt op de omhoogstekende uiteinden op te vangen - eenmaal afgezaagd hoeft die versteviging er natuurlijk niet meer te zijn.)
En dan moet je nog de expander van de remgreepjes ook wat versmallen. Dus heel wat werk om een esthetisch mooie oplossing te krijgen.
Pieter, moest je tijd hebben moet je maar eens een foto posten hier van mijn Cervelo's. Kunnen ze ook eens het resultaat bewonderen.
Ik heb het gedaan en ik kan je zeggen dat je En het materiaal moet hebben, En veel geduld (een uur of drie), En niet bang bent om mogelijks een duur stuur van om en bij de 500€ naar de verdoeminis te helpen.
Mij is het gelukt maar ik had dan ook de drie vorige eigenheden.
Laat mij het zo zeggen : de basebar is eigenlijk niet voorzien om remmetjes toe te laten op het horizontale stuk. Je moet ten eerste heel wat verstevigingscarbon wegfrezen (versteviging is voorzien om de druk die gegeven wordt op de omhoogstekende uiteinden op te vangen - eenmaal afgezaagd hoeft die versteviging er natuurlijk niet meer te zijn.)
En dan moet je nog de expander van de remgreepjes ook wat versmallen. Dus heel wat werk om een esthetisch mooie oplossing te krijgen.
Pieter, moest je tijd hebben moet je maar eens een foto posten hier van mijn Cervelo's. Kunnen ze ook eens het resultaat bewonderen.
Computer mag op de stuurpen, verder heel fraai !
-
- Forum-lid
- Berichten: 371
- Lid geworden op: 28 jul 2004 16:21
Heeft iemand enig idee waar ik,op korte termijn, een zadelpenklem voor een r3 kan vinden? Vanwege de afwijkende diameter is het zoeken naar een speld in een hooiberg...
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5547
- Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10
Forumlid Speric wellicht.
What makes the boat go faster?
Erg mooie R3 zeg. Opmerking over het tellertje ben ik het mee eens.. en om te laten zien dat er op dit forum wel erg veel oog is voor details:
..want dat geel van het Eastonlogo misstaat natuurlijk een beetje. Hehe :p
..want dat geel van het Eastonlogo misstaat natuurlijk een beetje. Hehe :p
UUh, is dat een quote van mij...?
Maakt niet uit want dat vind ik nog steeds. Wel een erg mooie fiets. Die crank was dacht ik de compact van Sram. Ziet er in iedergeval strak uit maar dat kan ook niet anders bij een witte R3.
Maakt niet uit want dat vind ik nog steeds. Wel een erg mooie fiets. Die crank was dacht ik de compact van Sram. Ziet er in iedergeval strak uit maar dat kan ook niet anders bij een witte R3.