Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Waarom kan ik nu wel met 7 graden in een korte broek terwijl ik er in de winter niet aan moet denken? Of is dat een vraag voor het domme vragen draadje? Maar ik heb er vanmorgen weer van genoten. De zon bedoel ik. Alweer 41km in de benen. Dat is de dag goed beginnen.
Ride bikes, not tanks!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Simpel: de zon verwarmt jou nu meer. Oppervlaktetemperatuur ligt nu dus veel hoger.
Maar 7gr vind ik altijd te koud
Maar 7gr vind ik altijd te koud

Less is bore

ik wil natuurlijk ook wel iets warmere ochtenden

Ride bikes, not tanks!
Die ochtenden zijn echt nog vreselijk. Gister pas om tien uur op de fiets gestapt en het zo'n beetje het eerste uur te koud gehad (en kwam ook echt niet makkelijk in een ritme). Maar ook toen ik rond 13.00 thuis kwam merkte ik dat ik nog steeds koude voeten had. Best apart voor half meileon1 schreef: ↑19 mei 2023 08:58(reactie op Daniel)
ik wil natuurlijk ook wel iets warmere ochtendenMaar ja, vandaag ben ik een van de weinige die zijn dag op kantoor mag doorbrengen. En sinds het wel mooi weer is dus op de fiets. Wat wel lekker is dat nu het zo stil is ik nu mooi de Giro op de achtergrond aan kan zetten
![]()
-
- Forum-lid HC
Ja en nu in een tuin op het oosten lig ik net weg te branden.....
Overigens heerlijk tuinweer hoor, maar warmer hoeft eigenlijk niet, behalve de ochtend.
Overigens heerlijk tuinweer hoor, maar warmer hoeft eigenlijk niet, behalve de ochtend.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je gebeden zijn verhoord, er is een grote ventilator aangezet……wasbeer2006 schreef: ↑19 mei 2023 16:25 Ja en nu in een tuin op het oosten lig ik net weg te branden.....
Om 10 uur al 3-4bft.
Less is bore
En het weerbericht wordt met de dag slechter. En dan zou het vandaag hier droog zijn maar ik mag zo in de regen naar mijn werk fietsen.
Gelukkig wordt er voor volgende week mooi weer voorspeld. Wat dat betreft hebben wel een nieuw weerrecord te pakken: het grootste aantal weken op rij dat er volgende week mooi weer voorspeld wordt, maar het uiteindelijk toch tegenvalt.
Gelukkig wordt er voor volgende week mooi weer voorspeld. Wat dat betreft hebben wel een nieuw weerrecord te pakken: het grootste aantal weken op rij dat er volgende week mooi weer voorspeld wordt, maar het uiteindelijk toch tegenvalt.
Campagnolo Ultra Dork
Hier nog steeds droog, droog over naar kantoor gekomen. En zolang het droog is klaag ik niet. Stond trouwens een beste woei hier. Nu wel grijs hier. En aan het einde van de week wordt het weer warmer. Ik vind het prima zo.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik klaag wel. Het mooie weer wordt continue voorspeld en elke keer schuift het op. Morgen gratis bier zeg maar.
Was vanmorgen gewoon ronduit koud, en zeer onaantrekkelijk grijs en winderig.
Dat hele mooie Pinksterweekend is ook weer gedegradeerd tot voorspel van een mooie week. Als die opschuiftrend een beetje doorzet hebben we in elk geval een mooi eerste weekend van juni.....

Less is bore