http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... start=3465" onclick="window.open(this.href);return false;, 6de bericht van boven.Mr_T schreef:Weet iemand uit ervaring wanneer je de modellen van het jaar er op kan bestellen en geleverd kan krijgen?
Canyon
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
Zie hier:fizik schreef:Dan wordt hij wel heel interessant. Mits de geometrie ok is moet ik een aanschaf maar eens serieus overwegen. We gaan hem op bikemotion eens goed bekijken, als Canyon daar staat.jari schreef:Denk dat deze €2000 ga kosten, €400 duurder dan de Al met ultegra en even duur als de ultimate CF met ultegrafizik schreef:Iemand enig idee wat de Canyon Ultimate Al met Ultegra DI gaat kosten volgend jaar? Ik schat zelf zo rond de 2200 euro. Is dat een beetje reeel?
http://www.canyon.com/_nl/service/nieuw ... ml?nt=2728" onclick="window.open(this.href);return false;
in het ena onderstefilmpje wordt gesproken over 2000 voor de Al met Ultegra DI
De Canyon-uitverkoopprijzen zijn bekend. 100 euro korting op de Roadlites, 150 tot 200 euro op de AL, 200-300 euro op de CF.
Bij de CF SLX gaat de korting met 400-500 euro boven de 10%, bij de Aeroad duikt-ie er weer onder.
Bij de CF SLX gaat de korting met 400-500 euro boven de 10%, bij de Aeroad duikt-ie er weer onder.
Wilier Granturismo
Ik zie dat zo snel niet staan op de site, of kijk ik er overheen? Waar heb je die info vandaan?roob72 schreef:De Canyon-uitverkoopprijzen zijn bekend. 100 euro korting op de Roadlites, 150 tot 200 euro op de AL, 200-300 euro op de CF.
Maar ja, nu ik een plaatje heb gezien van de nieuwe AL versie... Ben bang dat het toc die wordt.
De geometrie van de nieuwe AL is 'sportief' (middelste categorie van de drie die Canyon hanteert), is dat hetzelfde als van de 2011 versie?
Wat is het verschil met de 'pro' categorie? Met name dat je minder diep zit?
Vraag me af hoe dat zich verhoudt tot mn Cervelo S2. Even tabellen vergelijken zodra het beschikbaar is.
De prijzen staan in de Canyon-nieuwsbrief die vandaag verstuurd is. Morgen staan ze ook op de site.
Ik had mijn oog (onder andere) ook op de AL laten vallen, maar wacht toch lekker op de 2012-versie.
Tussen de AL en de CF zat tot nu toe een minimaal verschil in geometrie volgens mij. Dat zal volgens de berichten volgend jaar anders worden, maar geometriegegevens van de nieuwe AL heb ik ook nog niet gezien.
Half oktober staan de nieuwe modellen op de site.
Ik had mijn oog (onder andere) ook op de AL laten vallen, maar wacht toch lekker op de 2012-versie.
Tussen de AL en de CF zat tot nu toe een minimaal verschil in geometrie volgens mij. Dat zal volgens de berichten volgend jaar anders worden, maar geometriegegevens van de nieuwe AL heb ik ook nog niet gezien.
Half oktober staan de nieuwe modellen op de site.
Wilier Granturismo