Specialized
Afgelopen periode mijn fiets aangepast. Hierbij het resultaat:
Frame: S-works Tarmac SL3 project black
Wielen: Mavic R-sys SLR
Groep: Sram Red 2013
Kettingbladen: S-works SL 50-34
Zadel: Tune KommVor
Zadelpen: 3T Doric LTD
Stuurpen: 3T Arx LTD
Stuur: S-works Shallow Band carbon
Stuurlint: Fizik
Pedalen: Shimano Dura Ace carbon
Bidon houders: Arundel Mandible Oil Slick
Snelspanners: Lightweight
K-edge Garmin houder
Gewicht rijklaar 6,45 kg
Frame: S-works Tarmac SL3 project black
Wielen: Mavic R-sys SLR
Groep: Sram Red 2013
Kettingbladen: S-works SL 50-34
Zadel: Tune KommVor
Zadelpen: 3T Doric LTD
Stuurpen: 3T Arx LTD
Stuur: S-works Shallow Band carbon
Stuurlint: Fizik
Pedalen: Shimano Dura Ace carbon
Bidon houders: Arundel Mandible Oil Slick
Snelspanners: Lightweight
K-edge Garmin houder
Gewicht rijklaar 6,45 kg
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1
Specialized Crux X1
Met dank aan dtcrobin:
[/quote]
Inmiddels al weer lekker aan het trainen geslagen. De Cobl-Coblr is inderdaad een fijne pen. Goed verstelbaar, ondanks eenpunts-schroef en geen slappe vering maar net een beetje demping. En ik ben zwaar: 94kg. Wat me nog opviel bij mijn nieuwe pen is dat bij mijn pen het kunststof inzetstuk geheel dicht is. Op diverse foto's van de pen op het net kun je door de zerts insert heenkijken. Bij mijn pen zit er een een zwart dun zerts schotje. Zou 'm er nog uit kunnen snijden. Nog geen foto's van het geheel gemaakt - als ik ze al kan plaatsen...
[/quote]
Inmiddels al weer lekker aan het trainen geslagen. De Cobl-Coblr is inderdaad een fijne pen. Goed verstelbaar, ondanks eenpunts-schroef en geen slappe vering maar net een beetje demping. En ik ben zwaar: 94kg. Wat me nog opviel bij mijn nieuwe pen is dat bij mijn pen het kunststof inzetstuk geheel dicht is. Op diverse foto's van de pen op het net kun je door de zerts insert heenkijken. Bij mijn pen zit er een een zwart dun zerts schotje. Zou 'm er nog uit kunnen snijden. Nog geen foto's van het geheel gemaakt - als ik ze al kan plaatsen...
Veel plezier alvast, het eindresultaat heb ik al een paar maanden thuis. Al veel plezierige kms gemaakt.Bolus1 schreef:Na 5 maanden wachten is mijn frameset eindelijk thuis.
Van de week even bij mijn fm brengen om op te bouwen.
eigenwijs is ook wijs...
Fijn dat ie bevalt! Ik zou de elastomeer er niet uitsnijden, dan veert ie alleen maar meer denk ik. Zo'n 800 km verder ben ik nog net zo enthousiast.vsopking schreef:
Nog maar eens een fotootje..
Volgens mij heb je altijd zo'n bus nodig bij een specialized stuurpen. Enerzijds om de juiste hoek in te stellen anderzijds om dat anders de stuurpen te wijd is om goed te klemmen. maar ik kan het mis hebben
Laatst gewijzigd door Triple A op 12 mei 2013 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1
Specialized Crux X1