De grote wielren quiz!
Spelen op wimbledon:
? Stadler --> ??
Roger Hammond --> Roger Federer
Mickael Chérel --> Michail Joezjny
David Moncoutié --> David Ferrer
Andy Schleck --> Andy Murray
Jo Planckaert/ Wilfried Peeters --> Jo Wilfried Tsonga
Rafael Valls --> Rafael Nadal
Philip Gilbert --> Philip Kohlschreiber
? Stadler --> ??
Roger Hammond --> Roger Federer
Mickael Chérel --> Michail Joezjny
David Moncoutié --> David Ferrer
Andy Schleck --> Andy Murray
Jo Planckaert/ Wilfried Peeters --> Jo Wilfried Tsonga
Rafael Valls --> Rafael Nadal
Philip Gilbert --> Philip Kohlschreiber
Gazelle Team TVM \'99
Die Stadler, vermoedelijk: ik vind enkel een golfer (Craig), een hardloper (Normann) en een landschapsschilder (Toni) terug met die naam; in de deelnemerslijst van Wimbledon komt hij niet voor en ook een fietsende Stadler is me onbekend...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Helemaal juist!JFKE schreef:kwartfinalisten van wimbledon dit jaar? dan zou de ontbrekende naam mayer zijn en zou nadal er niet bij horen. Die is vorige week al ergens eruit geknikkerd
Naast Novak Djokovic (niet in het rijtje) stonden gisteren Florian (Stalder) Mayer [typfoutje over het hoofd gezien ], Roger (Hammond) Federer, Mikhail (Chérel) Youzhny, David (Moncoutié) Ferrer, Andy (Schleck) Murray, Jo-Wilfried (Planckaert/Peeters) Tsonga en Philipp (Gilbert) Kohlschreiber tegen over elkaar in de kwartfinales op Wimbledon. Rafael (Valls) Nadal hoort niet in het rijtje thuis, want die leed al eerder een historische nederlaag in de 2e ronde tegen Lukas Rosol (nr. 100 van de wereldranglijst!). Nadal verloor sinds begin 2006 op een Grandslamtoernooi nooit eerder dan in de 4e ronde (4e ronde: 2x; kwart: 4x; halve: 3x; finale: 5x; winst: 11x).
De beurt is aan JFKE.
Ah ditmaal eindelijk eindelijk bloemen aan de meet voor mij, nadat ik vorige week op de eindstreep werd voorbijgeknald door toerfietserftw.
En nog meer bloemen ditmaal.
Welke Nederlandse meervoudig tourettapewinnaar won niet zo heel veel op de fiets, maar zag wel genoeg bloemen gedurende zijn leven?
En nog meer bloemen ditmaal.
Welke Nederlandse meervoudig tourettapewinnaar won niet zo heel veel op de fiets, maar zag wel genoeg bloemen gedurende zijn leven?
Volgens mij was Gerrit Solleveld tuinder EN heeft hij twee etappes gewonnen.
We gaan ze gewoon allemaal af
Solleveld - gewezen tuinder
Boogerd - de tulp
Knetemann - de dood of de gladiolen
Van Est - net een boterbloem zoals hij daar lag
aanvullen graag
Solleveld - gewezen tuinder
Boogerd - de tulp
Knetemann - de dood of de gladiolen
Van Est - net een boterbloem zoals hij daar lag
aanvullen graag