Cannondale
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40095
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Mooi setje. Had idd ook al op de site van Wheeltec gekeken. Onhandig dat alles alleen op FB staat, maar leuk voor de inspiratie. Witte Acros met black-labe 340's is wel erg fraai.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13738
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Ik heb mijn stickers paar weken geleden vervangen. In de blauwe variant past mooi bij mijn fiets.daniel1975 schreef:Mooi setje. Had idd ook al op de site van Wheeltec gekeken. Onhandig dat alles alleen op FB staat, maar leuk voor de inspiratie. Witte Acros met black-labe 340's is wel erg fraai.
Mijn setje was toen € 800 euro rond. Ik weet niet hoeveel goedkoper de Novatecs zijn ik denk 150 euro?
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Berichten: 2435
- Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
- Locatie: Deventer
- Contact
Volgens mij scheelt Novatecs nog meer. Daarom een goede keuze.
Alpha notubes met Novatec naven en dt spaken kwam op 465 (19%btw) volgens een offerte.Mijn setje was toen € 800 euro rond. Ik weet niet hoeveel goedkoper de Novatecs zijn ik denk 150 euro?[/quote..
Je kan ook wat opties schetsen, hem mailen en vervolgens een offerte krijgen met prijs en gewicht
Addict R1
Wheel-tec rekent voor een setje CK45 ca. 600 euro.jansen01 schreef:Alpha notubes met Novatec naven en dt spaken kwam op 465 (19%btw) volgens een offerte.Mijn setje was toen € 800 euro rond. Ik weet niet hoeveel goedkoper de Novatecs zijn ik denk 150 euro?[/quote..
Je kan ook wat opties schetsen, hem mailen en vervolgens een offerte krijgen met prijs en gewicht
Voor een setje Acros .54 naven ca. 400 euro.
De Novatec naven zitten denk ik rond de 200 euro.
Vergeet niet dat CX-ray spaken al 2 euro p/stuk zijn, dus 24+28 is zomaar ruim 100 euro.
Ja, dan gaat het hard.
Maar ik begrijp Daniel wel, er gaat toch maar niks boven de "angry bee".
http://www.youtube.com/watch?v=Frw8dW20H24" onclick="window.open(this.href);return false;
- Le Grimpeur
- Forum-lid
- Berichten: 2623
- Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37
Hoe leg je aan een leek uit wat hier zo mooi aan is ? Mij behoef je dat gelukkig niet uit te leggen, prachtig!!! Maar ik heb er zelf de €'s niet voor over. Dan maar het Campa- of DT Swiss-geluid .loos schreef:...Maar ik begrijp Daniel wel, er gaat toch maar niks boven de "angry bee".
http://www.youtube.com/watch?v=Frw8dW20H24" onclick="window.open(this.href);return false;
60 x Ventoux
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40095
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Wat interesseert die leek mij? Die hoort het toch niet
Less is bore
Acros 20/28 Campa kun je nu redelijk voordelig krijgen bij bike-components (300€). Heb zelf ook nog een setje liggen dat voor minder weg mag maar dat is Shimano body dus daar hebben jullie weinig aan.
Maar ik heb genoeg wielen dus opbouwen komt er waarschijnlijk toch niet van voorlopig, misschien kan iemand anders er iets mee.
Maar ik heb genoeg wielen dus opbouwen komt er waarschijnlijk toch niet van voorlopig, misschien kan iemand anders er iets mee.
Ik heb op mijn oude Caad 8 een los buisje voor mn bidonhouder op de liggende buis. Nou wilde mijn plaatselijke fietsenmaker en niks aan doen en zei letterlijk dat het niet te maken was, maar dat kon ik me niet voorstellen. Nou heb ik geprobeerd het rustig vast te draaien zoals op de site van M-gineering staat en dat werkte even maar hij is weer los.
Heeft iemand een tip? Een nieuw buisje zetten kon begreep ik maar dat zal er nooit hetzelfde uitzien als de orginele? Kan dit wel bij een cannondale dealer?
Het is een frame uit 2005.
Heeft iemand een tip? Een nieuw buisje zetten kon begreep ik maar dat zal er nooit hetzelfde uitzien als de orginele? Kan dit wel bij een cannondale dealer?
Het is een frame uit 2005.
Ik heb ook ooit een 2005 CAAD8 gehad met net hetzelfde probleem. Heb je tussen de bout een plaatje of brede montagering (rondelle) gestoken en dan de boel strak aangedraaid? Bij mij heb ik het zo gedaan en nooit meer problemen gehad. Blijf je problemen hebben dan kan je eventueel de blindklinkmoer (want zo noemt dat ding) voorzichtig uitboren en een nieuwe steken, maar daar heb je wel een speciale tang voor nodig.markw schreef:Ik heb op mijn oude Caad 8 een los buisje voor mn bidonhouder op de liggende buis. Nou wilde mijn plaatselijke fietsenmaker en niks aan doen en zei letterlijk dat het niet te maken was, maar dat kon ik me niet voorstellen. Nou heb ik geprobeerd het rustig vast te draaien zoals op de site van M-gineering staat en dat werkte even maar hij is weer los.
Heeft iemand een tip? Een nieuw buisje zetten kon begreep ik maar dat zal er nooit hetzelfde uitzien als de orginele? Kan dit wel bij een cannondale dealer?
Het is een frame uit 2005.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40095
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Is 20-28 genoeg voor 75-78 kg?lvgh schreef:Acros 20/28 Campa kun je nu redelijk voordelig krijgen bij bike-components (300€). Heb zelf ook nog een setje liggen dat voor minder weg mag maar dat is Shimano body dus daar hebben jullie weinig aan.
Maar ik heb genoeg wielen dus opbouwen komt er waarschijnlijk toch niet van voorlopig, misschien kan iemand anders er iets mee.
Less is bore
Neem aan dat je bedoelt met 340 Mk2 (385g) en dan ook lichte spaken (om in het Wheeltecassortiment te blijven: Laser danwel CX-ray voor en NDS, D-light danwel CX Sprint DS)? Goede vraag. Durf het zo niet te zeggen, ik heb nog niet zoveel info vergaard over de extra (zeer welkome) stijfheid van de nieuwe versie. Met de 400 zal het zeker wel genoeg zijn maar dan wordt het weer te zwaar (ca 1385g) voor het geld.