Mantel was maar een voorbeeld, bijna alles is in Duitse webshops goedkoper dan bij de (goedkope) webshops in Nederland.Woefdram schreef:Eerder omdat Mantel marktaandeel wil vergroten in Duitsland lijkt me.
Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Niet zozeer laagste prijs, maar waar uberhaupt te koop....
Ik ben op zoek naar een FSA Pro Compact kettingblad 39T (110mm) 5 gaats. Mantel heeft zo zogenaamd te koop, maar kan ze al meer dan 3 maanden! niet leveren en ze hebben ook géén idee wanneer er weer voorraad is.
Dus... Wie weet waar ik een dergelijk blad kan vinden? (Het lijkt wel of FSA er mee gestopt is. )
Ik ben op zoek naar een FSA Pro Compact kettingblad 39T (110mm) 5 gaats. Mantel heeft zo zogenaamd te koop, maar kan ze al meer dan 3 maanden! niet leveren en ze hebben ook géén idee wanneer er weer voorraad is.
Dus... Wie weet waar ik een dergelijk blad kan vinden? (Het lijkt wel of FSA er mee gestopt is. )
Staan ook niet meer op de site van fsa. Deze komt er het dichtste bij https://www.bike-components.de/de/FSA/K ... is-p39880/Wolfhound32 schreef:Niet zozeer laagste prijs, maar waar uberhaupt te koop....
o'7o
-
- Forum-lid HC
Iemand de Garmin 810 Performance bundel (zonder maps, met cadans/snelhiedssensor) goedkoper gezien dan €329,- incl. verzending bij CoolBlue? Ben al weken tevergeefs opzoek en moet toch maar een keer overstag.
€ 326,95 incl verzending bij Futurumshop.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
Thanks, heb hem besteld! 5 jaar garantie voor €1,- meer en bij een vertrouwd adres.Orlok schreef:€ 326,95 incl verzending bij Futurumshop.!
Zie dat je bij Futurum €10,- korting krijgt bij bestellingen boven de €50,- via MasterCard (i.v.m. sponsoring TdF). Volgens mij hoef je niet eens per se met MasterCard af te rekenen.
-
- Forum-lid
Bedankt voor die tip, scheelt altijd weer.ypuh schreef: Zie dat je bij Futurum €10,- korting krijgt bij bestellingen boven de €50,- via MasterCard (i.v.m. sponsoring TdF). Volgens mij hoef je niet eens per se met MasterCard af te rekenen.
- jelmerjager
- Forum-lid
Ik zou Hopmans even mailen, die geven een scherpe offerte.bejail schreef:Na jaren met Ultima Uline Bibshort gereden te hebben is het nu tijd voor een nieuwe broek.
Assos T.neoPro-S7 is mijn keuze. Maat M. Zwart.
Waar het goedkoopste?
-
- Forum-lid HC
Salden in combinatie met de bundel van 2 buitenbanden en wat sportvoeding a €169.95. Anders ff 2-3 pagina's teruglezen voor de Futurmshop/PayPal aanbieding of een andere. Dan zit je op zo'n €134,95 voor alleen de broek.bejail schreef:Na jaren met Ultima Uline Bibshort gereden te hebben is het nu tijd voor een nieuwe broek.
Assos T.neoPro-S7 is mijn keuze. Maat M. Zwart.
Waar het goedkoopste?
- jelmerjager
- Forum-lid
Hopmans 112