Het grote domme vragen topic
Licht omgebogen zoals in de allereerste post is voor mij al helemaal prima. Die pen gaat er onder het fietsen echt nooit uit en je hebt kans dat je hem bij vervanging van remblokjes nog in een redelijke tijd uit hebt zonder zwaar gereedschap te moeten gebruiken. Sinds de eeuwwisseling nog nooit een remblokje verloren.
Niet zijken maar reiden !
Ja je moet nog behoorlijk je best doen om het te buigen zoals de 1e foto. Te ver buigen kan ook wel eens zorgen voor afknappen misschien? Enfin ik laat het mooi zo.
Het lijkt er ook op dat er niet eens voldoende ruimte is om beide einden om te buigen.
Uit interesse, welke afmetingen zijn die bijgeleverde splitpennen (dikte/lengte)? Ik vind het mss wel handig om een handvol op voorraad te hebben, oa rvspaleis heeft ze in bulk in rvs in tigduizend maten.
Uit interesse, welke afmetingen zijn die bijgeleverde splitpennen (dikte/lengte)? Ik vind het mss wel handig om een handvol op voorraad te hebben, oa rvspaleis heeft ze in bulk in rvs in tigduizend maten.
Je krijgt er ongeveer 5 bij een setje blokjes, dus als je wat rustig aan doet heb je binnen een paar jaar een voorraadje.Woefdram schreef: ↑23 aug 2022 10:05 Het lijkt er ook op dat er niet eens voldoende ruimte is om beide einden om te buigen.
Poh geen idee, ik zie ze op internet alleen van 35mm (gemeten tot hart van het oog is het idd 35mm, dus geen idee tot waar zij meten) Dikte weet ik niet. Ze lijken erg op deze:
https://www.decathlon.nl/p/mp/elvedes/s ... 19EALw_wcB