De grote wielren quiz!
-
- Forum-lid
Adri van der Poel heeft voor Tulip Computers gereden en twee etappes gewonnen.
Kijk mama, zonder handen ................. Kijk mama, zonder tanden
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 26 jul 2017 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
nope...
nope...
mensen, in iedere post van mij zit een hint!!!
- 2 individuele etappeoverwinningen in de tour (.....)
- iets met bloemen
- iets met promotie van de sport
- Sjeng aon de Geng
Als ik meer verklap dan zou ik het bijna genant vinden
nope...
mensen, in iedere post van mij zit een hint!!!
- 2 individuele etappeoverwinningen in de tour (.....)
- iets met bloemen
- iets met promotie van de sport
- Sjeng aon de Geng
Als ik meer verklap dan zou ik het bijna genant vinden
We zitten duidelijk in de verkeerde waaierJFKE schreef:Als ik meer verklap dan zou ik het bijna genant vinden
- ophetkantje
- Forum-lid
Ad Wijnands doet vanalles in de sportpromotie allerlei clinics en begleiding, heeft 2 etappe-overwininngen en komt uit Maastricht, Sjeon aon de Geng, maar die bloemen, dat weet ik echt niet.
Ach, ik zeg ook maar wat
Adje Wijnands heeft na zijn carriere vele, vele jaren een bloemisterij annex plantencentrum gehad. Maar is inderdaad niet op Google te vinden.
En behalve zijn 2 individuele etappe overwinningen, heeft hij ook nog de ploegentijdrit gewonnen in de tour. Momenteel heeft hij een bedrijf genaamd Sportpromotion. En een Sjeng die komt uit Maastricht, iets wat de meeste zuiderlingen op het forum wel moeten weten.
@ophetkantje; de eeuwige roem, de bloemen en de volgende vraag zijn aan jou!
En behalve zijn 2 individuele etappe overwinningen, heeft hij ook nog de ploegentijdrit gewonnen in de tour. Momenteel heeft hij een bedrijf genaamd Sportpromotion. En een Sjeng die komt uit Maastricht, iets wat de meeste zuiderlingen op het forum wel moeten weten.
@ophetkantje; de eeuwige roem, de bloemen en de volgende vraag zijn aan jou!
Mooi dat het niet zo eenvoudig googlebaar was! Goeie vraag en ik denk dat ieder die meedeed dit niet snel gaat vergeten!
- ophetkantje
- Forum-lid
Moet te doen zijn dit. Ad Wijnands werd bloemist, degene die ik zoek werd dietist(e).
Ach, ik zeg ook maar wat
Greg Lemond en Dannt Nelissen vallen bij voorbaat afophetkantje schreef:Moet te doen zijn dit. Ad Wijnands werd bloemist, degene die ik zoek werd dietist(e).