Cannondale
Die bidonhouders zijn inderdaad uitstekend, qua functie niks op aan te merken. Nooit een rammeltje, alle bidons die ik geprobeerd hebben passen (itt bijv. Tacx Tao) en ze zien er netjes uit.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Grappig dat er hier al 2 SS-en staan met Campa en de mijne dat uiteraard ook wordt. Blijkbaar voorziet Cannondale niet ineen bepaalde behoefte ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Less is bore
Heb op het moment geen racefiets en ben op zoek naar een goed frame. Loop nu tegen een cannondale six aan uit 09. Een alu voorframe met carbon achterframe.
Is dit wat? Ben er eigenlijk niet bekend mee. Vergelijkbaar met de caad9? Die heb ik gehad.
Is dit wat? Ben er eigenlijk niet bekend mee. Vergelijkbaar met de caad9? Die heb ik gehad.
-
- Forum-lid HC
Waarom pak je niet de c,dale bidonhouders. Staan nog beter dan de elite vind ik.
Zeker de carbonnen.
Zeker de carbonnen.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Had ik ook aan zitten denken totdat ik deze review las: http://road.cc/content/review/68912-can ... arbon-cage
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb ook zo'n vergelijkbaar lichtgewicht S-works setje gehad; 1 seizoen en de boel was kapot. Lijkt wel of het dan te licht en fragiel wordt.
Less is bore
Arundel Mandible. Heb mijn setje gekocht voor ongeveer 60€ bij FPR, veel voor bidonhouders maar ze zijn dan ook wel erg mooi en goed. Nog nooit een kritische review over gelezen, alleen maar lovende. Ben benieuwd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alleen jammer dat ze er niet in het zwart zijn op die site.
Less is bore
Dat is tijdelijk, vermoed ik. Ik denk dat hij geen voorraad heeft.daniel1975 schreef:Alleen jammer dat ze er niet in het zwart zijn op die site.
Misschien een mailtje of belletje aan wagen.
Ik heb ze daar ook gekocht (in oil slick).
Bevallen erg goed.
edit: typo
Laatst gewijzigd door loos op 28 jan 2013 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
ik heb onlangs contact gehad met FPR. Zwarte niet op voorraad ook niet bekend wanneer ze weer gaan bestellen. Op korte termijn moest ik niet van uit gaan. Uiteindelijk de oil slick versie bij Wiggle gekocht
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1
Specialized Crux X1