Bianchi
Die wielen staan inderdaad prachtig op de Nirone.
@tuinder: goed bezig
@tuinder: goed bezig
- Supergrover
- Forum-lid HC
Mooie bike hoor Tuinder, fraaie kleurstelling ook.tuinder schreef:Het is dan wel gaan racer maar mijn nieuwe speeltje voor de winter! Nu hard sparen om de Giant racer in te ruilen voor een Bianchi
Verfrissend om weer eens een MTB te zien tussen dat racegeweld...
Benieuwd naar je Bianchi-racer straks....
Hier nog een bianchi-eigenaar, maar hopelijk niet voor lang meer, ik wil hem verkopen.
Ik ben maar een arme student, en ik wil een mtb, dus de racefiets moet er uit.
Deze vraag heb ik ook al in het voorsteltopic gesteld, maar ik denk niet dat hij daar veel kans maakt: Wat zou ik kunnen vragen voor mijn bianchi via nirone, model 2006 met carbon voor en achtervork en ultegra afmontage?
Ik ben maar een arme student, en ik wil een mtb, dus de racefiets moet er uit.
Deze vraag heb ik ook al in het voorsteltopic gesteld, maar ik denk niet dat hij daar veel kans maakt: Wat zou ik kunnen vragen voor mijn bianchi via nirone, model 2006 met carbon voor en achtervork en ultegra afmontage?
Campa - checkfrankzelf schreef:Vorig jaar een fiets gekocht, na jaren slechts op fossiele brandstoffen te hebben voortbewogen kreeg ik zin om zelf te gaan bewegen...
Lastige kleur om een beetje goed op de foto te krijgen, maar iedereen hier weet denk ik wel om welke kleur het gaat.
Celeste - check
Mooie fiets!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Super mooie fiets! wielen staan er inderdaad top onder!timo2.0 schreef:Campa - checkfrankzelf schreef:Vorig jaar een fiets gekocht, na jaren slechts op fossiele brandstoffen te hebben voortbewogen kreeg ik zin om zelf te gaan bewegen...
Lastige kleur om een beetje goed op de foto te krijgen, maar iedereen hier weet denk ik wel om welke kleur het gaat.
Celeste - check
Mooie fiets!
- bianchi_ber
- Forum-lid
- Contact
Bijna broertjes!frankzelf schreef:
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105
-
- Forum-lid
Mooie fiets inderdaad ,en ik vind die sobere wielen juist mooi ! Zorgt voor evenwicht op de toch redelijk druk bestickerde kader!borrelli schreef:Mooie fiets frankzelf, maar ik zou zelf op de wielen witte decals maken, dan komen overal de witte accenten terug. Nu vind ik de wielen wel wat afsteken bij de rest.
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
+1, mooi zo.