Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

whocares
Forum-lid

whocares 25 dec 2006 08:20

Gisteren de plaatselijk toertocht gereden. 47 km in 2u en 18m.

Persoonlijk niet een van mijn favorieten , teveel rechte en veel gebruikte stukken. Ik weet ook wel dat alles niet perfect aan elkaar ligt , qua gebieden dan . Maar je kunt zoveel meer varieren en stukken vermijden om mensen terug te laten komen.

Toertocht Deurne

Dinsdag naar Haelen ( 45 ), donderdag Neerkant ( 40 of 50 ) en ws Zondag naar Someren ( 40 / 45 ?? ).
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

cor01
Forum-lid

cor01 25 dec 2006 10:13

Yep...!
Gisteren na mijn vroege dienst een kil tochtje van zo'n 47 km. Vannochtend ook al weer op de fiets richting mijn werk..!
Aangezien de rest van mijn gezin gezellig bij m'n schoonfam. kerst zit te vieren vanmiddag ga ik straks als mijn dienst erop zit maar weer een rondje trainen...!
Prettige dag nog allemaal..!
gr. Cor

"Afstappen is geen optie"

cogiro
Forum-lid

cogiro 26 dec 2006 13:23

Geïnspireerd door de redactie op fiets.nl. Lekker op 2e kerstdag gloeiende benen gaan opdoen. En het ging lekker. 30 gem. tot die ene bocht.
Was toch een beetje te glad bij ons in de polder. Gelukkig heb ik nog maar een Mickey Mouse fiets, maar ik had er niet aan moeten denken dat ik mijn toekomstige trots 10 meter door had zien schuiven. Die heup die doet het hopelijk wel weer a.s. zondag.
Een ritje met de toerclub op de 31ste wil ik niet te missen.
Ik ga nu de schade maar eens bekijken.
Verder allemaal een prettige jaarwisseling enne rij voorzichtig.
Gr,
Co
Wer bremst verliert.

whocares
Forum-lid

whocares 26 dec 2006 14:12

Toertocht in Haelen ( Limburg ) , 43 km in 2u en 8 min >> 20,3 km/u. Een leuk tochtje op 2de Kerstdag , toch nog 234 Hm door enkele leuke klimmetjes en voor de verdere rest toch licht glooiend landschap rond de beek met de naam "Leu" . Vandaag wat gereserveerd gereden , na de tocht van zondag en de volgende tocht van Donderdag op het programma. Lekker gereden , alles gehaald waar ik geen last van verkeer had , was soms wel uitkijken met de wortels in de afdalingen.

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 26 dec 2006 14:52

Niet gefietst vandaag maar 10km rustig wezen hardlopen, al met al lekker uurtje bezig geweest . Vanavond kunnen de toetjes weer op tafel .
What makes the boat go faster?

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 28 dec 2006 12:26

Gisteren de laatse toertocht van het jaar gereden de Wintertrio van TCW79 Wageningen deel 2.  Geen zwaar pacours dus wel lekker snel. Na 39 km Gluhwein gedronken.. hierna ging het tempo nog hoger...   54km in 2.16u  23.9km/u gem. (netto)

"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 dec 2006 12:45

Gisteren wilde ik op de fiets naar m'n oma rijden, dus Ede naar Waddinxveen. Het 1e stuk ging prima t/m Bilthoven ken ik de weg namelijk goed, maar daarna ging het een beetje de knoei in. Ik vond nergens een bordje met de richting Woerde, dus ik heb maar een naam gevolgd die me bekend voor kwam en waarvan ik niet zeker wist dat het de verkeerde richting was. Zo heerlijk een uur tot 1,5 uur gereden, via een schitterend klein weggetje naar Abcoude gereden. Ik dacht dat ik goed was, want ik had de hele tijd naast een snelweg gereden, maar die snelweg was niet de A12 zoals ik dacht, maar de A2. Toen maar verder gereden door Abcoude en toen stond er een goede km verderop in 1 keer een bordje "Amsterdam Zuid-Oost". "Oeps foutje" Door het gebrek aan ook maar iets bekends en geen enkel beetje zon heeft m'n richtingsgevoel me in de steek gelaten en ben ik naar het noorden gereden ipv het westen. Daarna nog wel mooi door het westland gereden, 2 Amsterdammers hebben me een beetje de goede richting op gestuurd, daarna een man bij een benzine pomp met de juiste weg gewezen. Uiteindelijk tot 17 km van Waddinxveen gekomen in bijna 5 uur , toen m'n pa maar gebeld of dat ie me opkwam halen omdat het pikke donker was om 5 uur.
Uiteindelijk zijn alleen m'n voeten heel koud geworden. M'n tenen waren paas geworden . Maar na even douche kon ik weer gewoon lopen en was ik al weer helemaal op gewarmd.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 28 dec 2006 12:59

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 28 December 2006

Haha..mooi verhaal hoor Amclassic-fan. Wat voel je je dan ineens eenzaam in zo'n druk landje he? Heb het ook een keer meegemaakt.. maar zat toen in de binnenlanden van duitsland hier net over de grens bij Gennep. Wellicht toch een overweging waard een tom/tom aan te schaffen voor op de fiets voor dergelijke ondernemingen.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

whocares
Forum-lid

whocares 28 dec 2006 19:30

Vandaag de toertocht in Neerkant gefiets , 42,2 km . Het weer was bij vertrek droog geworden , na de 3 uur regen daarvoor.

neos
Forum-lid

neos 28 dec 2006 19:50

Gisteren lekker uitgereden met enkele stukken los zand .
In de avond met mijn vrouw en dochter lekker een avondje naar het thermaalbad in Arcen geweest als je daar vanaf komt voel je jezelf als herboren.
Dit is een aanrader voor iedereen
@ Herera  hier in de buurt kan je over de grens  aardig de weg kwijt raken ik ken de meeste op mijn duim maar soms is het een verrassing waar deze anlieger frei weggetjes uit komen. Vaak moet je maar focussen op de bekendere plaatsnamen dan komt het wel goed . Of je kunt het aan de mensen vragen maar dat moet je doen in het dialect van de grensstreek  dus zo plat mogelijk of anders in het aangebakken Duits dat de jeugd van tegenwoordig spreekt...
cornelli racing cycles Uden

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 28 dec 2006 20:22

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 28 December 2006

Vandaag de toertocht in Neerkant gefiets , 42,2 km . Het weer was bij vertrek droog geworden , na de 3 uur regen daarvoor.

Hee, daar was ik ook. Vanuit mijn woonplaats Helmond met de fiets vertrokken, de ronde van (bij mij) 43,5 km gefietst, daarna weer terug. Totaal zo'n 90 km. Mooie ronde, maar ze hebben al jaren pech met het weer. Jammer van die drie uur regen, want anders had het parcours er waarschijnlijk een stuk beter bij gelegen. Daarna nog in de file gestaan bij de tuinslang.

Plaats reactie