Colnago
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Mooie upgrades. Maar die cassette zou ik dus echt niet doen... een Chorus cassette schakelt net zo goed en is vele malen goedkoper. Het geld dat je daar mee bespaart kun je beter bij je wielen doen.
Mooie Colnago, jammer van de Specs velgen. Liever een Campa WTO 35mm setje in gezien.
Maar de rode Colnago rechts op de foto lijkt mij ook echt heel 🤩.
Laatst gewijzigd door MarcFaFo op 07 apr 2021 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Je kan 'm ook zonder wielen kopen. Ik heb nog een setje Fulcrum Zero met rode spaken liggen, zou er ook wel in passen.
Op zich zijn er best mooie componenten gebruikt, het vormt alleen geen mooi geheel. De wielen passen er totaal niet bij, ze zijn veel te hoog. De stuurpen oogt te lomp bij deze balhoofdbuis en vork, ook de hoek is niet naar mijn smaak. De Chorus 12 speed groep is ook niet echt een verbetering ten opzichte van zijn voorganger, vooral de gaten in het crankstel zijn een doorn in het oog. Het frame is prachtig, heb ik zelf ook overwogen.
- borgmonster
- Forum-lid
Gebogen vork, rechte (in plaats van afhangende) vorkkroon en aluminum velgen = mijn wens.
Laatst gewijzigd door borgmonster op 07 apr 2021 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Franse wielen in een Italiaanse fiets, waarom niet?
Of zijn het Amerikaanse wielen in een Arabische fiets?
De hoogte van de velgen vind ik wel iets hebben. Een mooie groep wordt niet meer gemaakt. Een stuurpen die wat lager is, zorgt ook voor een diepere zit maar zou wel een verbetering zijn.
Of zijn het Amerikaanse wielen in een Arabische fiets?
De hoogte van de velgen vind ik wel iets hebben. Een mooie groep wordt niet meer gemaakt. Een stuurpen die wat lager is, zorgt ook voor een diepere zit maar zou wel een verbetering zijn.
Campagnolo Ultra Dork
Gebogen vork, oké. Die vorkkroon mag (moet zelfs) afhangen, hadden de Masters uit de jaren '80 ook.borgmonster schreef: ↑07 apr 2021 19:09
Gebogen vork, rechte (in plaats van afhangende) vorkkroon en aluminum velgen = mijn wens.
- borgmonster
- Forum-lid
Dat is wel waar, maar een rechte vind ik mooier.
Nu maar hopen dat ze me geen duivelsgebroed vinden, daar bij Colnago.
Nu maar hopen dat ze me geen duivelsgebroed vinden, daar bij Colnago.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10