MikesBike schreef:Mooie fiets geworden, van waar de keus voor de campa voorderailleur?
Is die Zipp crank goed te verkrijgen (ook voor niet gesponsorde renners)
Ik heb geen problemen met mijn Red derailleur, graag ook zsm de red cassette monteren
Ik heb zelf problemen om deze op mijn tune naaf/body te monteren. (Peza doet al navraag bij Tune, zal wel een nieuwe body worden).
Zipp crank is idd zo goed als uit stock leverbaar. @ Ironpete: de teller van VumaQuads staat al op 3 bij jou, wow!
Of je de VumaQuad mooi vindt is persoonlijk. De Clavicula heeft natuurlijk ook iets... voor een volgend projectje zou ik graag de Powerarms SL eens monteren, al zal dat nog niet zo gauw zijn
De voorderailleurkeuze... hoh, dat carbon. En ik had nog een Record FD liggen van een vorige fiets, en zag niet in waarom ik die dan apart zou verkopen. Was wel niet gemakkelijk om een Record niet-compact FD afgesteld te krijgen op een Zipp VumaQuad Ct crankstel hoor.
De Red cassette zit op mijn Sub9 disc. Zou er later dit jaar eentje op een Tune naaf willen monteren. Goed om weten dus dat dat kan wringen!
Master B schreef:Net als de post hierboven ben ik alleen maar onderste boven van al dat prachtige materiaal. Heb je voor een Syntace F119 gekozen omdat de stuurpennen van zipp bagger lelijk zijn?
Echt lelijk vind ik ze niet, wel nogal massief en dus niet zeker of de stuurpen van Zipp erop zou passen. En vooral: het gewicht is er niet naar. Dan maar liever een oerdegelijke betrouwbare F119.