Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 29 dec 2006 01:07

Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 28 December 2006

@ Herera  hier in de buurt kan je over de grens  aardig de weg kwijt raken ik ken de meeste op mijn duim maar soms is het een verrassing waar deze anlieger frei weggetjes uit komen. Vaak moet je maar focussen op de bekendere plaatsnamen dan komt het wel goed . Of je kunt het aan de mensen vragen maar dat moet je doen in het dialect van de grensstreek  dus zo plat mogelijk of anders in het aangebakken Duits dat de jeugd van tegenwoordig spreekt...

So bin ich ook wieder thuus gekomme!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

whocares
Forum-lid

whocares 29 dec 2006 08:10

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 28 December 2006Vandaag de toertocht in Neerkant gefiets , 42,2 km . Het weer was bij vertrek droog geworden , na de 3 uur regen daarvoor.

Quote: Origineel geplaatst door Robbebopper op 28 December 2006
Hee, daar was ik ook. Vanuit mijn woonplaats Helmond met de fiets vertrokken, de ronde van (bij mij) 43,5 km gefietst, daarna weer terug. Totaal zo'n 90 km. Mooie ronde, maar ze hebben al jaren pech met het weer. Jammer van die drie uur regen, want anders had het parcours er waarschijnlijk een stuk beter bij gelegen. Daarna nog in de file gestaan bij de tuinslang.

2004 sneeuw , 2005 smeltende sneeuw , 2006 regen tot +/- 09.30 uur wat verschillende mensen toch wel thuis hield ??? . Ik vond het nog redelijk te doen , wel enkele modderige stukken , maar ik had eigenlijk erger verwacht.

GPS -uitdraai Toertocht Neerkant
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 29 dec 2006 13:12

zo vandaag de laatse tocht van het jaar gefietst
op de wielrenfiets 52.2 km gefietst met tussen door 2 sprintjes van in de 54 km per uur waar ik zeer tevrede mee ben omdat het alweer lang geleden is dat ik in de 50 km per uur kwam. Het weer was egt lekker met nie al te veel wind en een lekker zonnetje en lekker fris, toch wel koude tenen en vingers gehad maar da mocht nie deren.
Oss-berghem- schaijk-reek-grave- zeeland-volkel-uden-nistelrode-Oss
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

raphael
Forum-lid

raphael 29 dec 2006 14:06

Vandaag ook m'n laatste tochtje van dit jaar gefietst. Even naar 't Kopje van Bloemendaal en dat 3x op. Totaal 61km
M'n jaartotaal zit op 8962, nét onder de 9000, maar toch 1200 meer dan verleden jaar.

Nu m'n fiets naar de FM voor een grote beurt(14000km)
komt ook een nieuw stuur op en dura-ace shifters ipv de ultegra's (die teveel rammelen)

morgen lekker een weekje naar Malta, wie weet daar nog wat mountainbiken en dan volgend jaar vol goede moed en zin weer aan de slag

krommenek
Forum-lid

krommenek 29 dec 2006 15:32

Hoi,
Vandaag ook mijn vaste rondjegereden. Vinkel - Nistelrode - Zeeland - Reek - Schaijk - Oss. 49,5 KM. Lekker fris met een water zonnetje. Ging allemaal beetje stroef, had 'dikke benen', maar toch lekker frisse neus gehaald.
@Carcassi, had je tegen kunnen komen, maar misschien ging je net 50+ en heb je me niet gezien
---- Think ahead, Cycling forward. ----

pp137
Forum-lid

pp137 29 dec 2006 17:39

Vandaag ook het laatste ritje van het jaar gemaakt. Vanuit Nootdorp naar de Rottemeren en vervolgens naar Waddinxveen en langs de snelweg weer terug..52 km....de weg was droog maar het windje was dun!

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 30 dec 2006 00:26

Vandaag ook mijn laatste rondje van het jaar gefietst. Om 11.30u met de atb van huis vertrokken voor een rondje Zeddam. Totaal gereden 77km, met na afloop met 2 ploeggenoten een flinke borrel gedronken als afsluiting van ons fietsseizoen.....hik  Met ruim 3500km meer tov 2005, totaal 11322km gereden het afgelopen jaar... een nieuw record voor mij......en dat op mijn leeftijd  Iedereen  een fijne jaarwisseling gewenst... en weer een gezond en sportief 2007. Schol!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

davey
Forum-lid

davey 30 dec 2006 12:01

ik denk ook niet dat ik nog veel ga kunnen fietsen,ik ben strontverkouden en iedere keer als ik van de week op de fiets ging zitten bleef ik hoestte zodat ik er gewoon pijn in me buik van kreeg, heb zelf deze week het nk baan af moeten zeggen, toen was ik eigelijk nog minder waard haha, hopeljk is het dat nieuwe jaar gelijk wat beter en kunne we weer aan de slag!alvast gelukkig nieuwjaar iedereen ;)!

sporter
Forum-lid

sporter 30 dec 2006 14:36

Ga denk ik van de week weer eens fietsen op de mtb. Iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar.
Trappen mensen.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 30 dec 2006 14:45

@Herera,
Het gebeurt me wel vaker dat ik een klein beetje de weg kwijtraak tijdens lange duurtrainingen, maar heel veel maakt het me niet uit. Thuis komen doe ik toch wel, ik kan ipv 4 uur ook wel 7 uur fietsen al zat het dan wel erg bikkelen worden. Ik vind het eigenlijk wel mooi om gewoon lekker op m'n richtingsgevoel te fietsen en gewoon een mooi klein weggetje in te rijden en daarna maar te zien waar ik terecht kom.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie