Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 28 mei 2008 18:07

Prachtige foto, 21st-century. Ik heb ook al meermaals mensen met de nieuwe Cervélo kledij gezien en vind dit echt een van de mooiste kledijsetjes die momenteel verkrijgbaar zijn: heel stijlvol. Past prachtig bij je R3-SL en je helm... enkel een Oakley Radar kan het plaatje nog completer maken!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

21st-century
Forum-lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36

21st-century 28 mei 2008 18:53

Bedankt Casran,

Was in eerste instantie eigenlijk ook de bedoeling om een oakley radar aan te schaffen maar kwam deze Uvex een tijdje geleden tegen op internet voor een heel erg mooi prijsje. Achteraf eigenlijk gewoon super tevreden over de Uvex bril. Zelf ben ik nog niemand tegen gekomen met het Cervélo kleding setje. By the way, in het echt komt het setje zelfs nog mooier over dan op de foto (maar dat is vaak zo)
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 28 mei 2008 20:21

Helaas dat het shirt niet los te koop is...Ik vind de broek namelijk niet zo goed aansluiten bij het geheel. Staat er nou op de zijkant in het rode heel groot Cervélo?

21st-century
Forum-lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36

21st-century 28 mei 2008 21:01

ja klopt in het rode gedeelte aan de zijkant van het shirt staat in het groot "CERVÉLO" erg mooi in mijn ogen dan. Smaken verschillen ik vind de broek er juist wel erg goed bij passen. Zoals ik al eerder aangaf, je zou het setje eens in het echt moeten zien het zwart is veel zwarter dan op de foto en het rood is ook erg mooi (foto is ook maar met een mobieltje genomen) Of ze het shirt los verkopen dat weet ik niet, je kunt het natuurlijk altijd even vragen aan Speric maar de broek is zeker niet mis hoor.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

robertoscatta
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 nov 2006 20:43

robertoscatta 28 mei 2008 23:39

Master B schreef:Helaas dat het shirt niet los te koop is...Ik vind de broek namelijk niet zo goed aansluiten bij het geheel. Staat er nou op de zijkant in het rode heel groot Cervélo?


Ik heb het shirtje apart gekocht bij Salden toen ik er laatst passeerde ... dus het kan wel !

jibb
Forum-lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 14 okt 2006 02:04

jibb 29 mei 2008 16:41

Gisteren een RS 58 cm besteld, levering eind juni. Meteen een korte testrit gemaakt op een 54, frame was duidelijk te klein maar qua gevoel een erg strakke fiets. Denk dat ik nog veel plezier ga beleven aan de RS als vervanging van mijn ter ziele gegane Concorde Razorblade.
Dat is geen geel! Dit is geel!

joukebuissink
Forum-lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 28 jul 2004 16:21

joukebuissink 29 mei 2008 17:44

Gelukkig toch nog een zadelpenklem gevonden voor mijn r3. Eric bedankt!!
En andro bedankt voor de shim ;)

Zal binnenkort een foto posten.

fpeverelli
Forum-lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 08 mei 2006 10:43

fpeverelli 29 mei 2008 20:10

jibb schreef:Gisteren een RS 58 cm besteld, levering eind juni. Meteen een korte testrit gemaakt op een 54, frame was duidelijk te klein maar qua gevoel een erg strakke fiets. Denk dat ik nog veel plezier ga beleven aan de RS als vervanging van mijn ter ziele gegane Concorde Razorblade.


Hiervoor heb ik ook een Concorde Razorblade gehad. Helaas drong er binnen een jaar vocht door de blanke laklaag (garantie), hierdoor heb ik een ander frame uit mogen zoeken, namelijk een soloist team. Wat een verschil, deze stuurt namelijk erg strak in tegen stelling tot de Razorblade (vond de stijfheid erg tegenvallen).

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 29 mei 2008 21:28

21st-century schreef:ja klopt in het rode gedeelte aan de zijkant van het shirt staat in het groot "CERVÉLO" erg mooi in mijn ogen dan. Smaken verschillen ik vind de broek er juist wel erg goed bij passen. Zoals ik al eerder aangaf, je zou het setje eens in het echt moeten zien het zwart is veel zwarter dan op de foto en het rood is ook erg mooi (foto is ook maar met een mobieltje genomen) Of ze het shirt los verkopen dat weet ik niet, je kunt het natuurlijk altijd even vragen aan Speric maar de broek is zeker niet mis hoor.


Serge had tijdens de forumrit onlangs ook dit tenue aan en het zou voor mij een reden zijn om met 'n Cervelo te gaan rijden. Prachtig tenue!!
Niets is wat het lijkt..

seger
Forum-lid
Berichten: 887
Lid geworden op: 08 apr 2007 21:03

seger 29 mei 2008 21:45

Idd een mooie outfit, maar is wel een beetje de omgekeerde wereld he: een fiets kopen omdat het mooi bij je outfit past :D
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...

adroit
Forum-lid
Berichten: 1247
Lid geworden op: 19 jan 2006 19:25
Locatie: Rosmalen
Contact

adroit 29 mei 2008 21:51

We moeten toch niet gaan overdrijven hé, het is een mooi tenue maar er zijn toch echt mooiere......

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 30 mei 2008 01:21

adroit schreef:We moeten toch niet gaan overdrijven hé, het is een mooi tenue maar er zijn toch echt mooiere......

+1 Kunnen de letters nog groter...willen ze Coca Cola qua naamsbekendheid naar de troon stoten o.i.d.?

Plaats reactie