Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

JulienM
Forum-lid

JulienM 13 jun 2012 14:47

Hallo,

Ik heb net mijn fiets voor een onderhoudsbeurt gebracht bij ProBikeShop, te 'S-Hertogenbosch. Toen hij klaar was kwam ik er in de winkel al snel achter dat er een enorme kras op de zadelpen zit. Na dit aangegeven te hebben, kwam er de "wellus-nietus / Zat er al" Discussie. Waarna hun met een soort lakkwast de krassen hebben bijgewerkt; nu ben ik hiermee totaal niet blij en vraag me af of dit wel gang van zaken zijn.

Mvgr Julien

jansen01
Forum-lid

jansen01 13 jun 2012 14:59

JulienM schreef:Hallo,

Ik heb net mijn fiets voor een onderhoudsbeurt gebracht bij ProBikeShop, te 'S-Hertogenbosch. Toen hij klaar was kwam ik er in de winkel al snel achter dat er een enorme kras op de zadelpen zit. Na dit aangegeven te hebben, kwam er de "wellus-nietus / Zat er al" Discussie. Waarna hun met een soort lakkwast de krassen hebben bijgewerkt; nu ben ik hiermee totaal niet blij en vraag me af of dit wel gang van zaken zijn.

Mvgr Julien

Dus 'wij' (forumleden) moeten gaan bepalen of de kras er wel of niet zat? Dit is een zaak tussen jou en Probikeshop, niettemin is deze situatie bij voorbaat geschikt om op te lossen zonder wellus/nietus in de 'internetzandbak' te gaan uitvechten. Met andere woorden: jij en probikeshop zonder tussenkomst van dit forum.

Stel 3 forumleden zeggen niet netjes opgelost
stel 3 forumleden zeggen kan beter

Wat ga je dan tegen PBS zeggen?
Addict R1

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 13 jun 2012 15:14

jansen01 schreef:Stel 3 forumleden zeggen niet netjes opgelost
stel 3 forumleden zeggen kan beter
Daar hebben we nu moderators voor :mrgreen:

toontje68
Forum-lid

toontje68 13 jun 2012 20:00

@JulienM

Triest om ineens PBS volledig met naam hier even op het forum te gooien... Je had dit ook anders aan kunnen pakken lijkt mij. Maar ja, met nog maar 2 berichten weet je nog niet hoe het allemaal werkt waarschijnlijk.
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 13 jun 2012 20:25

Mvgr Julien
Dat zijn nu de 'vervelende gebeurtenissen' die je in het dagelijkse leven 'regelmatig' tegen kunt komen. Ik heb zoiets nog wel eens o.a. als ik mijn auto weer na een beurt bij de garage terug krijg. Meestal 'slik' ik maar weer een keertje om niet in de 'welles/nietes-discussie' terecht te komen. Soms lukt het ook wel eens, als het mij te gortig wordt, om 'verhaal te halen' en tot een acceptabele oplossing te komen. Het is echter steeds weer afhankelijk van je eigen acceptatievermogen, de wijze waarop je het ter sprake brengt en de bereidheid van de serviceverlener om de relatie met de klant op een prettige manier voort te willen zetten. Het vervelende is dat er zo her en der vaak nog al onzorgvuldig met de eigendommen van klanten wordt omgesprongen, met alle gevolgen van dien. Als je er te veel wakker van ligt en je het je kunt veroorloven, koop dan een nieuwe zadelpen en neem het zoals het is gekomen. Het is niet uniek wat jou is overkomen (in de brede zin des woords).
60 x Ventoux

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 14 jun 2012 14:08

Nu nog een nieuwe NOS celeste Flite zien te vinden en dan even niets meer aan doen ;)

Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

velolove
Forum-lid

velolove 14 jun 2012 16:20

Kewl!
ooit allemaal op een Scalpel

Rick.1968
Forum-lid

Gebruikersavatar Rick.1968 14 jun 2012 16:24

Wat een beauty Timo! Fantastische mix tussen klassiek en modern.
-----------------------------------------------
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.

teamorange
Forum-lid

teamorange 14 jun 2012 19:48

Het lijkt wel een zadel van een echte prof... als ik bij de start van een koers naar de fietsen ga kijken zie je dat ook ... mooie glimmende fietsjes met van die afgeleefde zadels ...geweldig!

Pff ...Als ik ooit overstap naar een ander merk wordt het toch terug een Bianchi ... laatste foto is helemaal mijn ding 8-)
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

adroit
Forum-lid
Contact

adroit 21 jun 2012 19:14

Mvgr Julien
Normaal reageer ik eigenlijk niet op deze berichten maar toch vind ik dat ik dit nu wel moet doen.
Allereerst heeft deze persoon de fiets niet bij mij (Probikeshop) gekocht maar in de Bianchistore in Den Bosch.
Ik vind het dus een zeer kwalijke zaak dat Julien mijn naam te grabbel gooit.
Ik heb de "enorme" kras ook gezien en moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of deze er wel of niet op zat, wat ik wel weet dat alle fietsen in dezelfde standaard klaar gemaakt worden (ook alle nieuwe) en dat er nog nooit één uitgekomen is met een kras.

Dus idd een welles/nietus spelletje......maar dat kan ik snel oplossen:

Ik stel julien voor om voor inkoopprijs een nieuwe zadelpen te komen halen. Ik denk dat we hier dan praten over een 30 euro

I

Weertx
Forum-lid

Weertx 21 jun 2012 19:27

lijkt me nette oplossing

olleranip
Forum-lid

olleranip 21 jun 2012 21:21

Weertx schreef:lijkt me nette oplossing
zeker

Plaats reactie