Scott
Nieuwe wielen / ander zadel - nieuwe foto's - Stickers voorwiel zijn besteld. Ook heb ik de fiets even aan de schaal gehangen en met een compleet gewicht van 6,6 kg met 12-27 klimcassette ( dus alles incl. Garmin mount - bel - 2 bidonhouders ) ben ik zeer tevreden.
of
of
Laatst gewijzigd door rene op 28 apr 2013 11:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- Jaap Telder
- Forum-lid
Ik zocht een comfortracer en één van de gegadigden was een Scott.
Heb dit frame besteld met flinke korting (2012 model).
Lekker licht frame 950 gr. Scott CR1 pro.
Zal wel anders rijden dan mijn Pinarello.
Bij mij komen er dan wel matzwarte hoge carbonwielen in.
(Met dank aan de onbekende fotograaf voor deze mooie foto)
Heb dit frame besteld met flinke korting (2012 model).
Lekker licht frame 950 gr. Scott CR1 pro.
Zal wel anders rijden dan mijn Pinarello.
Bij mij komen er dan wel matzwarte hoge carbonwielen in.
(Met dank aan de onbekende fotograaf voor deze mooie foto)
- Jaap Telder
- Forum-lid
Dat zal in eerste instantie de nieuwste Ultegra-groep zijn zoals op de foto, deze heb ik nog liggen.Reigeer92 schreef:En de afmontage?
Later een Sram Red groep want die past er goed bij wat kleur en gewicht betreft.
Grappig Jaap, ik heb vorige week vrijdag precies hetzelfde frame, waarschijnlijk bij dezelfde FM, besteld. Wanneer wordt die van jou geleverd? Voor mij is het nog een weekje geduld hebben. Daarna hoop ik vlot de onderdelen van m'n gescheurde BMC over te zetten en er de weg mee op te kunnen.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Hé, wat toevallig! Ik heb hem besteld bij een grote winkel in Moordrecht.Ja ik moet ook nog wel een weekje wachten, zit in de bestelling en dan....... 12go fietsen!newd schreef:Grappig Jaap, ik heb vorige week vrijdag precies hetzelfde frame, waarschijnlijk bij dezelfde FM, besteld. Wanneer wordt die van jou geleverd? Voor mij is het nog een weekje geduld hebben. Daarna hoop ik vlot de onderdelen van m'n gescheurde BMC over te zetten en er de weg mee op te kunnen.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Ja, maar dan op mijn andere fiets.rene schreef:En is het al 12go fietsen Jaap ??
Scott ben ik aan het opbouwen maar ligt nu even stil want ik ben op vakantie.
Binnen een week was het frame binnen, Ziet er goed uit, de Shimano pressfit lagers waren al gemonteerd. De balhoofdlagers/cups moeiteloos op hun plaats gedrukt.
Volgende week verder met opbouwen.
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Jaap Telder
- Forum-lid