Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 30 December 2006
@Herera,
Het gebeurt me wel vaker dat ik een klein beetje de weg kwijtraak tijdens lange duurtrainingen, maar heel veel maakt het me niet uit. Thuis komen doe ik toch wel, ik kan ipv 4 uur ook wel 7 uur fietsen al zat het dan wel erg bikkelen worden. Ik vind het eigenlijk wel mooi om gewoon lekker op m'n richtingsgevoel te fietsen en gewoon een mooi klein weggetje in te rijden en daarna maar te zien waar ik terecht kom.
Helemaal mee eens! Als je er ook de tijd er maar voor neemt en dus niet voor een bepaalde tijd weer terug moet zijn. Zo heb ik eens op een mooie vrije (adv)dag een wilde-weg-tocht gemaakt van 150km. S'morgens om 8.00u vertrokken en maar zien waar je uitkwam. Door het vele zoekwerk kan je een hoog gemiddelde dan ook wel vergeten. Het is heerlijk hier in de grenstreek de binnenwegen eens te nemen.. even het vakantiegevoel krijgen tijdens het fietsen op een doordeweekse werkdag.
Nog gefietst vandaag?
Het fietsjaar afgesloten met een ATB-Toertocht in Someren . 42 km met enkele modderige stukken.
Toertocht Someren
Laatste 8 dagen heb ik 4 tochten gereden , 47,2 + 43,3 + 42,2 + 42 = 174,7 km.
Toertocht Someren
Laatste 8 dagen heb ik 4 tochten gereden , 47,2 + 43,3 + 42,2 + 42 = 174,7 km.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Vandaag nog even op de racer,met een klein stukje over de Posbank.
Was van plan er een mooie lange rit van te maken,maar de weersomstandigheden deden mij toch maar besluiten om niet te gek het nieuwe jaar te beginnen.
Veel wind en regen en het wegdek bezaaid met rommel van de bomen.
Veel wandelaars,weinig fietsers.
Met nog de beste wensen voor iedereen.
Hovie
Was van plan er een mooie lange rit van te maken,maar de weersomstandigheden deden mij toch maar besluiten om niet te gek het nieuwe jaar te beginnen.
Veel wind en regen en het wegdek bezaaid met rommel van de bomen.
Veel wandelaars,weinig fietsers.
Met nog de beste wensen voor iedereen.
Hovie
Helaas een wat mindere week achter de rug. Veel werken en last van een zware hardnekkige verkoudheid. Hierdoor nood gedwongen wat rust genomen.
Gisterenochtend toch maar weer op de racer geklommen voor een rustig trainingsritje. Ondanks de harde stormachtige wind verliep dit prima.
In 1u 30 min tijd zo'n 41 km gefietst.
Gisterenochtend toch maar weer op de racer geklommen voor een rustig trainingsritje. Ondanks de harde stormachtige wind verliep dit prima.
In 1u 30 min tijd zo'n 41 km gefietst.
"Afstappen is geen optie"
-
- Forum-lid
78 km. gereden - 27.8 gem. Veel wind. Geen regen.Eerst 40 min. losrijden daarna 10 blokjes gedaan van 5 min. - 3 min. herstel- en na 5 blokjes - 15 min herstel en laatste ook losrijden. Grtjs leon
Mijn racefiets<br>
RIDLEY Scandium campa record 10 speed<br>
Mijn MTB.Fuji Suncrest xt.<br>
Crossfiets Ridley daytona 9 speed
RIDLEY Scandium campa record 10 speed<br>
Mijn MTB.Fuji Suncrest xt.<br>
Crossfiets Ridley daytona 9 speed
Me eerste rit van het nieuwe jaar vandaag, naar Schagen via de wieringermeer-Kolhorn - Basingerhorn - Heerhugowaard - Hoogwoud - De weere - Abbekerk- Oostwoud - Andijk .
Ging van huis toen het droog was , maar bij Schagen begon het te regenen ,maar niet echt hard en eigenlijk was het wel lekker ook die miezer regen en ik heb heerlijk gefietst , kwam met een voldaan gevoel thuis kleding in de was en fiets gewassen .....72 km totaal