Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Loophorloge

rikkert
Forum-lid

rikkert 18 jan 2024 07:37

Lcsmet schreef: 17 jan 2024 17:16 Hoe jij het nu gedaan hebt is een goede tip voor heel veel "twijfelaars". :)
Eerst een horloge zoeken die aan jouw behoeften voldoet en dan een (goedkope) tweedehands kopen om te zien of je verwachtingen ingelost worden zonder dat het veel geld kost.
In feite gaat dit op voor heel wat zaken, gelukkig zijn er ook anderen die wel direct nieuw kopen want anders was er geen kwalitatieve tweedehands markt langs de aanbieders kant. :)
Ja, beetje een afweging. Soms pakt het goed uit en maak je daarna een betere keuze (die goedkoper uitvalt) waardoor je beter uit bent. Soms heb je ook een zeperd, dan kost het je wat. Met de jaren kom ik er wel achter dat veel dingen enorme functionaliteit hebben die heel cool is of lijkt maar die je eigenlijk niet gebruikt. Maar goed, we gaan het zien.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

rikkert
Forum-lid

rikkert 21 jan 2024 13:16

Update: pakte toch minder uit dan gedacht: de Garmin die opgestuurd was, kon weer terug. Geen gps signaal. Geld wordt teruggestort.

Nu kijken of iets anders kan kopen op marktplaats, dichter in de buurt, dat ik kan zien of ie werkt.

derxx
Forum-lid

derxx 21 jan 2024 13:33

Ik heb wel nog een VivoActive 4 liggen die niet meer gebruikt wordt, maar woon niet echt in de buurt. Ik ben wel af en toe voor m'n werk in De Meern, maar veel dichter bij N-H kom ik niet vaak :)
Afbeelding

rikkert
Forum-lid

rikkert 22 jan 2024 08:31

Dank voor je aanbod, ga er even over denken.

Plaats reactie