Ervaringen Buycycle?
-
- Forum-lid
Yep, wij zijn ook gedoemd om de klassiekers op Eurosport te bekijken, Sporza heeft niet de rechten om het beeldmateriaal via het Ziggonetwerk uit te zenden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Geldt uitsluitend voor de Italiaanse koersen. Sporza heeft er gelukkig voor gekozen om wel te betalen voor de rechten, NOS niet.scottpch64 schreef: ↑09 mar 2025 07:40 Yep, wij zijn ook gedoemd om de klassiekers op Eurosport te bekijken, Sporza heeft niet de rechten om het beeldmateriaal via het Ziggonetwerk uit te zenden.
Adversity is the Catalyst of Change
-
- Forum-lid
Ah, ok.Dubbeldekker schreef: ↑09 mar 2025 12:07Geldt uitsluitend voor de Italiaanse koersen. Sporza heeft er gelukkig voor gekozen om wel te betalen voor de rechten, NOS niet.scottpch64 schreef: ↑09 mar 2025 07:40 Yep, wij zijn ook gedoemd om de klassiekers op Eurosport te bekijken, Sporza heeft niet de rechten om het beeldmateriaal via het Ziggonetwerk uit te zenden.

-
- Forum-lid
Mij lukt het trouwens soms wel om via de Sporza app in te loggen met een VPN verbinding, dan de livestream aanklikken (feitelijk de tv uitzending) en die vervolgens casten naar de TV.
Een hoop gedoe maar voor mij in Frankrijk werkt dat prima.
In Nederland doe ik uit gemak maar gewoon de Eurosport zender. (Tot ik ontplof van woede over de reclames en het commentaar
)
Sorry voor de off-topic gang hier.
Een hoop gedoe maar voor mij in Frankrijk werkt dat prima.
In Nederland doe ik uit gemak maar gewoon de Eurosport zender. (Tot ik ontplof van woede over de reclames en het commentaar

Sorry voor de off-topic gang hier.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
NOS had nu ook EK indoor atletiek, dus sowiso conflicterende belangen. En dan gaat het EK atletiek voor (terecht imho).
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Ik hoorde van het bestaan van Buycycle een jaar terug toen ze als sponsor genoemd werden in een podcast.
''Ideaal om zeker te zijn van je zaak'' of zoiets werd daar verkondigd.
Maar het lijkt mij een hoop gedoe.
En ik mis het enige wat ik wil met een gebruikte fiets.
Hem van dichtbij zelf in mijn handen hebben en kunnen inspecteren.
Ik sluit niks uit, maar zie mijzelf niet snel een gebruikte fiets online aankopen.
''Ideaal om zeker te zijn van je zaak'' of zoiets werd daar verkondigd.
Maar het lijkt mij een hoop gedoe.
En ik mis het enige wat ik wil met een gebruikte fiets.
Hem van dichtbij zelf in mijn handen hebben en kunnen inspecteren.
Ik sluit niks uit, maar zie mijzelf niet snel een gebruikte fiets online aankopen.
Zo dacht ik er ook altijd over. Ik moet zeggen dat het niet echt lekker smooth was, en het is inderdaad wel een beetje een risico. Op marktplaats heb ik ook wel eens bij een fiets gestaan, en gezegd, "de staat van onderhoud is echt wel wat minder" (lees afgeragd). Bij de mijne op buycycle ging het goed. Je moet denk ik sowieso een beetje zelf kunnen sleutelen om kleine dingetjes zelf op te lossen. Ik kocht een fiets van 1149 (incl verzenden) waar ik uiteindelijk 1049 voor betaald heb na de refunds. Mocht het heel erg tegenvallen, ga je voor een paar honderd euro het schip in, ik kon dat lijden.
Of ik er weer een op buycycle zou kopen? Kweetnognie.
Edit: de budgetten moeten inderdaad wel ruim zijn, ik had uiteindelijk 100 claim terug, nadat die Fransoos zijn geld al had gekregen en zei, ik heb mijn centen, geluk ermee. Dus dat was kosten bycycle. Volgens mij kreeg die Fransoos de 1000 euro die ik betaalde, en van de 149 euro handling hebben ze 100 refund betaald. Dus voor de verkoopfaciliteit van de site, klantenservice en vervoer van de doos naar de verkoper, vervoer van de doos van verkoper naar mij, hadden ze 49 euro over. En dan moet ze ook nog winst maken. Dat lijkt me vrij krap.
Of ik er weer een op buycycle zou kopen? Kweetnognie.
Edit: de budgetten moeten inderdaad wel ruim zijn, ik had uiteindelijk 100 claim terug, nadat die Fransoos zijn geld al had gekregen en zei, ik heb mijn centen, geluk ermee. Dus dat was kosten bycycle. Volgens mij kreeg die Fransoos de 1000 euro die ik betaalde, en van de 149 euro handling hebben ze 100 refund betaald. Dus voor de verkoopfaciliteit van de site, klantenservice en vervoer van de doos naar de verkoper, vervoer van de doos van verkoper naar mij, hadden ze 49 euro over. En dan moet ze ook nog winst maken. Dat lijkt me vrij krap.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.