Hoeveel mensen wil je hebben om een competitie te starten en moet je dan ook nog promotiekansen hebben?JPAR schreef: ↑24 mar 2024 21:28Ja, fysiologisch gezien wel, maar die mensen voelen zich niet meer zo. Zouden ze niet beter een eigen competitie krijgen?daniel1975 schreef: ↑24 mar 2024 21:10Bij de mannen.
De persoon die er zelf voor kiest weet ook de gevolgen. Je kunt niet verwachten dat andere vrouwen van jouw probleem hun probleem maken.
Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
Waanzinnig!scottwilko schreef: ↑24 mar 2024 21:17 Van de week trouwens met hele grote verwondering Twitter veelvuldig geraadpleegd.
De Barkley Marathon was weer. Dit keer heeft voor het eerst een vrouw de finish behaald.
Sinds 1986 is het slechts 16 man gelukt om de finish te behalen van deze wedstrijd. Waarschijnlijk mede door het goede weer en degelijke voorbereiding van de deelnemers, zijn er daar dit jaar 5 bijgekomen, waarvan dus 1 vrouw.
Diep respect voor deze deelnemers.
Thomas Dunkerbeck die 3 rondjes wist te volbrengen, volg ik al een tijdje. Ooit nam hij een rode Bioracer van mij over.
Niet zijken maar reiden !
Geen idee. Eerst maar klein beginnen. Maar zoals het nu gaat zal er altijd weerstand zijn, omdat er geen gelijk speelveld is.Jans schreef: ↑24 mar 2024 21:56Hoeveel mensen wil je hebben om een competitie te starten en moet je dan ook nog promotiekansen hebben?JPAR schreef: ↑24 mar 2024 21:28Ja, fysiologisch gezien wel, maar die mensen voelen zich niet meer zo. Zouden ze niet beter een eigen competitie krijgen?daniel1975 schreef: ↑24 mar 2024 21:10
Bij de mannen.
De persoon die er zelf voor kiest weet ook de gevolgen. Je kunt niet verwachten dat andere vrouwen van jouw probleem hun probleem maken.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Bij het darts zijn best veel gemixte toernooien. Dat lijkt mij dus juist geen probleem in deze sport.JPAR schreef: ↑24 mar 2024 21:28Ja, fysiologisch gezien wel, maar die mensen voelen zich niet meer zo. Zouden ze niet beter een eigen competitie krijgen?daniel1975 schreef: ↑24 mar 2024 21:10Bij de mannen.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Prima, kunnen ze daar toch meedoen?
Echt de allermakkelijkste oplossing die er te vinden is.
Echt de allermakkelijkste oplossing die er te vinden is.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik zie nu juist bij darten niet echt een reden voor aparte velden. Maar misschien onderschat ik het fysieke component enorm.
Maar goed, er zijn wel meer gekke dingen in de sport. Vrouwen met hoge testosteron waarden (Foekje Dillema, Casper Semenja zijn de bekende voorbeelden). Waar de IAAF nu voor de middenlange afstanden zelfs een limiet ingesteld heeft. Kan je dus 100% vrouw zijn, geboren en wel, en toch niet mee mogen doen.
Een roeier met een longinhoud van 11 liter ... dat is ook niet helemaal eerlijk tov de rest. Maar het is gewoon een freak of nature. Dat is exceptioneel aanleg, waar zo iemand zijn voordeel mee kan doen. een VO2max van boven de 90 idem.
Een hele andere, als valide persoon mag je niet meedoen aan de marathon bij de wheelers. Terwijl het volgens mij best gaaf is om zo hard te kunnen wheelen, en daar heel goed in te worden.
Maar transgender man naar vrouw, zou toch per sport een keuze gemaakt moeten kunnen worden of het eerlijk is om ze mee te laten doen aan de vrouwencompetitie. En maakt het dan ook nog uit of iemand zo'n transitie gedaan heeft op jonge leeftijd, bijv. <18e jaar. Of pas op latere leeftijd? Gezien trainingsgeschiedenis?
Maar goed, er zijn wel meer gekke dingen in de sport. Vrouwen met hoge testosteron waarden (Foekje Dillema, Casper Semenja zijn de bekende voorbeelden). Waar de IAAF nu voor de middenlange afstanden zelfs een limiet ingesteld heeft. Kan je dus 100% vrouw zijn, geboren en wel, en toch niet mee mogen doen.
Een roeier met een longinhoud van 11 liter ... dat is ook niet helemaal eerlijk tov de rest. Maar het is gewoon een freak of nature. Dat is exceptioneel aanleg, waar zo iemand zijn voordeel mee kan doen. een VO2max van boven de 90 idem.
Een hele andere, als valide persoon mag je niet meedoen aan de marathon bij de wheelers. Terwijl het volgens mij best gaaf is om zo hard te kunnen wheelen, en daar heel goed in te worden.
Maar transgender man naar vrouw, zou toch per sport een keuze gemaakt moeten kunnen worden of het eerlijk is om ze mee te laten doen aan de vrouwencompetitie. En maakt het dan ook nog uit of iemand zo'n transitie gedaan heeft op jonge leeftijd, bijv. <18e jaar. Of pas op latere leeftijd? Gezien trainingsgeschiedenis?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
On topic dan maar weer: 99 sec had ze over op de finishlijn!pino schreef: ↑24 mar 2024 21:56Waanzinnig!scottwilko schreef: ↑24 mar 2024 21:17 Van de week trouwens met hele grote verwondering Twitter veelvuldig geraadpleegd.
De Barkley Marathon was weer. Dit keer heeft voor het eerst een vrouw de finish behaald.
Sinds 1986 is het slechts 16 man gelukt om de finish te behalen van deze wedstrijd. Waarschijnlijk mede door het goede weer en degelijke voorbereiding van de deelnemers, zijn er daar dit jaar 5 bijgekomen, waarvan dus 1 vrouw.
Thomas Dunkerbeck die 3 rondjes wist te volbrengen, volg ik al een tijdje. Ooit nam hij een rode Bioracer van mij over.
Heerlijk gekkenwerk.
Less is bore
Het is me nog niet helemaal duidelijk wat de wedstrijd zo zwaar maakt, de te uit te voeren opdrachten ( zonder hulp middelen ) of de afstanden tegen de tijd......scottwilko schreef: ↑24 mar 2024 21:17 Van de week trouwens met hele grote verwondering Twitter veelvuldig geraadpleegd.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bron: Barkley marathonHet parcours van de Barkley Marathons bestaat uit vijf lussen van twintig mijl (tweeëndertig kilometer). Om de wedstrijd uit te lopen, moeten de deelnemers de vijf lussen afleggen binnen zestig uur. Over elke lus mogen ze maximaal twaalf uur doen. Wie tijd over heeft, mag tussen twee lussen even rusten. De hoogtemeters over het volledige traject worden geschat op 18.000 meter.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend