Beginner - Advies race fiets ~2000 euries
-
- Forum-lid
Ah, nou ja, dat het een nieuwe moet zijn en een gebruikte kennelijk ingewikkeld is, had ik niet meegekregen. Ik denk dat als je meer mogelijkheden beschouwd het misschien wel sneller lukt met een beter resultaat. Je mag over het idee anders denken, maar daarmee is het nog geen slechte bijdrage.
Achteraf is elke fietstocht leuk.
Het is mogelijk om voor een budget je zelf een lekker bakkie aan te schaffen,
Koop een frame, voeg alle onderdelen toe naar je smaak klaar, en leer je gelijk sleutelen
Allemaal toevoegingen als: carbon,licht,aero,remmen. zijn die zo belangrijk? Het zijn allemaal kleine zorgen,
Koop een frame, voeg alle onderdelen toe naar je smaak klaar, en leer je gelijk sleutelen
Allemaal toevoegingen als: carbon,licht,aero,remmen. zijn die zo belangrijk? Het zijn allemaal kleine zorgen,
Laatst gewijzigd door TKMP op 27 apr 2024 07:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien is TS helemaal geen sleutelaar. Even een frame kopen, is ook niet zo makkelijk.
Ondanks dat hij niet meer reageert, wil hij zeer waarschijnlijk toch nog wel fietsen deze zomer en geen hoofdpijn hebben van wat er nog allemaal gedaan moet worden.
Snap ik is niet voor iedereen, en daar is weer een forum voor om je te assisteren. Ik heb genoeg broeders en zusters geholpen aan fiets techniek die niet lastig is, ze gingen zelf enthousiast verder. Er dient ook ooit onderhoud of pech gevallen verholpen worden. Een frame aanschaffen is geen rocket science.
Gewoon een idee als inbreng, waarvan vele denken dat het te lastig/duur is.
Ik zou er zelfs iets voor over hebben om iemand op weg te helpen
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hoezo?! Heb je ooit weleens een frame opgebouwd naar je persoonlijke wensen dan. Dat is echt niet lastig hoor.
Al mijn fietsen zijn zelfbouw en ik heb nooit problemen gehad met het vinden van onderdelen, gereedschap of adviezen over hoe die op te bouwen.
Kwestie van interesse en enige vorm van pragmatische
Al mijn fietsen zijn zelfbouw en ik heb nooit problemen gehad met het vinden van onderdelen, gereedschap of adviezen over hoe die op te bouwen.
Kwestie van interesse en enige vorm van pragmatische
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind