Garmin Edge 1050
-
- Forum-lid HC
Als ik het lees, dan komt de 1050 naast de 1040 in de line-up. Net als de epic naast de fenix, dus als premium variant. Alle functionaliteit komt ook naar de x40 serie.
Ik ben dan ook benieuwd of de 850 wel snel zal komen op deze basis.
Ik ben dan ook benieuwd of de 850 wel snel zal komen op deze basis.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Boven de Fenix zitten nog duurdere luxe horloges bij Garmin. Ik gok toch echt dat er medio 2025 wel een 850 komt met een semi-premium prijs en scherm met hogere resolutie dan de 840.
Less is bore
Goh. Garmin zet een prijs, merkt dat klanten dat zonder veel nadenken betalen.
Bij nieuw toestel probeert Garmin hoe ver ze kunnen gaan.
En dat zal best ver zijn.
Wat ben ik blij met m'n simpele Wahoo Bolt v2.
En Wahoo komt continu met updates en nieuwe functies. Iets wat ik met m'n Garmin amper had.
Bij nieuw toestel probeert Garmin hoe ver ze kunnen gaan.
En dat zal best ver zijn.
Wat ben ik blij met m'n simpele Wahoo Bolt v2.
En Wahoo komt continu met updates en nieuwe functies. Iets wat ik met m'n Garmin amper had.
2021 SUP X-Road | 2023 Atom6 Grava Fast | 2021 Orbea Orca
Parentini ambassadeur
Instagram: @koeroeur
Parentini ambassadeur
Instagram: @koeroeur
-
- Forum-lid HC
Ik vind dat hier altijd zo heerlijk. Het gros wat het duur vind of weinig toevoegen en het straks weer gewoon koopt, bij heel veel nieuw spul.
Net als dat geklaag over 12dpeed en het dan wel kopen.
Net als dat geklaag over 12dpeed en het dan wel kopen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, ik rij nog gewoon met een 830
En zodra er een 1060 zonder bezels of een 850 komt met een mooi scherm sta ik vooraan. Deze unit is gewoon veel te groot en imho anno 2024 is ok onnodig groot.
En zodra er een 1060 zonder bezels of een 850 komt met een mooi scherm sta ik vooraan. Deze unit is gewoon veel te groot en imho anno 2024 is ok onnodig groot.
Less is bore
Ja start/stop en lap button.
Maar dus niet de extra knoppen zoals de 840 heeft om pagina te wisselen, menu te openen etc.
Erg handig als het regent. (want ook al is touchscreen van 840 beter dan de 830, locken is wel handig (anders krijg je dataveld die door regendruppels aangepast wordt))
Maargoed ik hou het voorlopig lekker op de 840.
1050(/1040) is mij te groot.
Je hebt in deze thread zeker 3x laten weten dat je de 1050 niet hoeft. Eén keer is ook goed. En wanneer je dan ook nog eens "imho" erbij schrijft dan wordt het irritant.daniel1975 schreef: ↑25 jun 2024 21:22 Lol, ik rij nog gewoon met een 830
Ik ben erg blij met de 1040. Overstap gemaakt van de 530, en vooral het grote scherm is ideaal voor mij. Ik zou dan ook niet meer terug willen naar een kleiner scherm, al zouden de bezels evt wel kleiner kunnen, cq het scherm groter Denk dat ze vooral de ruimte nodig hebben voor de accu, zeker gezien dat de 1050 ong 30gr zwaarder is dan de 1040. Grote kans dat dit puur is voor meer accu, zodat er nog iets van accuduur over blijft met dat scherm.
Die bell is wel een leuke feature van de 1050, en dat scherm is natuurlijk wel nice, maar ik zie geen reden om m'n 1040 te vervangen.
Wat betreft de 1040 in de regen: ik heb nog geen last gehad van wisselende pagina's of aangepaste datavelden, en mis de knoppen dan ook niet. Kan evt met de di2 knoppen bedienen als ik niet wil swipen, en dat vind ik prima zo.
Die bell is wel een leuke feature van de 1050, en dat scherm is natuurlijk wel nice, maar ik zie geen reden om m'n 1040 te vervangen.
Wat betreft de 1040 in de regen: ik heb nog geen last gehad van wisselende pagina's of aangepaste datavelden, en mis de knoppen dan ook niet. Kan evt met de di2 knoppen bedienen als ik niet wil swipen, en dat vind ik prima zo.