Ik zie niet veel nieuws wat een uitgave hieraan in mijn ogen een overbodige luxe is.
M.a.w. oude wijn in nieuwe zakken met een andere mooie strik er omheen!
Wahoo elemnt ace
- thestudent
- Forum-lid HC
Een product lanceren waar een deel van de beloofde features nog niet werken. Ik blijf me er altijd over verbazen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
dc rainmaker: "– No nacho cheese dispenser"
Euhm... Beetje offtopic, maar dat kan Garmin toch ook niet?
Euhm... Beetje offtopic, maar dat kan Garmin toch ook niet?
Op een bepaald moment is de oude voorraad bijna op en komen de feestdagen eraan. Thanksgiving hadden ze al gemist. Ze konden gewoon niet anders.thestudent schreef: ↑04 dec 2024 16:16 Een product lanceren waar een deel van de beloofde features nog niet werken. Ik blijf me er altijd over verbazen.
Op zich is het in het sportechnologie niet zo heel gek om bepaalde softwarefeatures te retrofitten. Wat in dit geval wel echt onvergeeflijk is, is dat bepaalde features die bij de Roam en Bolt gewoon werken, nu niet werken.
-
- Forum-lid
Laten we vooral hopen dat ze snel met een update komen en uiteindelijk goed verkopen.
Garmin moet ook nog wel een beetje wakker blijven. Hopelijk gaan ze dan eigenlijk eens wat doen aan hun interface.
Garmin moet ook nog wel een beetje wakker blijven. Hopelijk gaan ze dan eigenlijk eens wat doen aan hun interface.