Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Ervaring met webshop samewood.com?

mjk
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 sep 2010 13:26
Locatie: Leiden

mjk 12 apr 2011 15:11

Ik heb recent ook een setje gekocht via deze website. Ik heb ook net een bevestiging gekregen dat de bestelling is verzonden. Ik vraag me alleen af of jullie ook een tracknummer hebben gekregen. En op welke website heb je deze dan ingevuld?

Ik heb nu alleen een nummer van het bevestigingsmailtje, een 14-cijferig nummer.
Meld je aan als plasmadonor, behoud bloedcellen, blijf in conditie, maar geef! - http://www.sanquin.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Race: Sensa Umbria 2011

giroditaliafan
Forum-lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 aug 2010 23:43

giroditaliafan 12 apr 2011 23:25

Net mijn bestelling gekregen die ik op 27 maart `11 had gedaan. Had o.a. de outfit Leopard-Trek Luxemburg Champion besteld. Kreeg echter de Leopard-Trek World Champion Time Trial-outfit toegestuurd. Ook mooi. Maar niet correct. Inmiddels een mailtje gestuurd. Ff de reactie afwachten.

Gr.
Giroditaliafan

Gebruikersavatar
bianchi_ber
Forum-lid
Berichten: 198
Lid geworden op: 06 apr 2011 11:10
Contact

Gebruikersavatar bianchi_ber 13 apr 2011 22:17

Mijn op (volgens mij) 24 maart bestelde Bianchi outfitje is vandaag ook binnen gekomen. Voor zover ik zo kan zien ben ik er dik tevreden mee, maar de echte test moet nog komen natuurlijk :-))
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105

ckeckin
Forum-lid
Berichten: 142
Lid geworden op: 07 sep 2010 20:46
Locatie: Zuid / Noord Holland

ckeckin 21 mei 2011 00:34

giroditaliafan schreef:Net mijn bestelling gekregen die ik op 27 maart `11 had gedaan. Had o.a. de outfit Leopard-Trek Luxemburg Champion besteld. Kreeg echter de Leopard-Trek World Champion Time Trial-outfit toegestuurd. Ook mooi. Maar niet correct. Inmiddels een mailtje gestuurd. Ff de reactie afwachten.

Gr.
Giroditaliafan


ben nog wel benieuwd hoe ze dit opelost hebben.

De site is zeer interessant als het om prijs/kwaliteit gaat.

giroditaliafan
Forum-lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 aug 2010 23:43

giroditaliafan 21 mei 2011 23:19

@Ckeckin: Wat mij betreft hebben ze het goed opgelost. Wilde dat World Champion Time Trial-setje ook wel hebben. Dus er was niet echt sprake van een ruil. Ik kreeg wel naast excuses het aanbod (ter compensatie) bij m`n eventuele volgende bestelling gratis een setje armwarmers van Leopard-Trek. Inmiddels m`n volgende bestelling gedaan en gekregen MET daarbij het setje armwarmers. Vond ik netjes!!!

Gr.
Giroditaliafan

ckeckin
Forum-lid
Berichten: 142
Lid geworden op: 07 sep 2010 20:46
Locatie: Zuid / Noord Holland

ckeckin 22 mei 2011 11:19

Ik wil een bestelling gaan plaatsen echter ...

Ik zit te twijvelen omtrent de maat voering, in het overzicht op de site van Samewood staat bij chest 42-44 =XXL en 44-46=XXXL nu heb ik bij mij zelf gemeten en ik zit op 44, tja welke maat moet er dan gekozen worden.

Alvast bedankt

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16417
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 22 mei 2011 12:22

Ckeckin schreef:Ik wil een bestelling gaan plaatsen echter ...

Ik zit te twijvelen omtrent de maat voering, in het overzicht op de site van Samewood staat bij chest 42-44 =XXL en 44-46=XXXL nu heb ik bij mij zelf gemeten en ik zit op 44, tja welke maat moet er dan gekozen worden.

Alvast bedankt

Ik zelf vind de kledij aan de ruime kant.
Normaal heb ik een XL (Nalini - Tafi - Vermarc - ...) en de XL die ik van hen heb is iets te groot.
Indien je interesse hebt hoor ik het wel.
Het gaat over dit setje
Rock racing tenue
I know myself like no one else
Nothing to defend

jee
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:22

jee 23 mei 2011 13:26

Staat er een chinees merk in de kleding?
Want ben op een andere site kleding tegen gekomen waarop stond dat het van nuckily
gemaakt was, en als deze kwalitatief beter zijn ga ik hier ook bestellen aangezien vele er positieve reacties op hebben

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16417
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 23 mei 2011 14:03

jee schreef:Staat er een chinees merk in de kleding?
Want ben op een andere site kleding tegen gekomen waarop stond dat het van nuckily
gemaakt was, en als deze kwalitatief beter zijn ga ik hier ook bestellen aangezien vele er positieve reacties op hebben


Nuckily is een Chinese handelaar.

In de kledij hangt een "made in Italy" label :)
I know myself like no one else
Nothing to defend

jee
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:22

jee 23 mei 2011 16:18

Achzo dan ga ik zeker een outfit bestellen :)

dutchdelights
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 apr 2009 01:06

dutchdelights 24 mei 2011 14:19

Ik vond de maatvoering ook aan de ruime kant, een maat groter was bij het Mellow Johnny spul iig niet nodig. Broek, zeem is niet geweldig, ik zou niet weer een broek mee bestellen.

ckeckin
Forum-lid
Berichten: 142
Lid geworden op: 07 sep 2010 20:46
Locatie: Zuid / Noord Holland

ckeckin 24 mei 2011 18:57

Ckeckin schreef:Ik wil een bestelling gaan plaatsen echter ...

Ik zit te twijfelen omtrent de maat voering, in het overzicht op de site van Samewood staat bij chest 42-44 =XXL en 44-46=XXXL nu heb ik bij mij zelf gemeten en ik zit op 44, tja welke maat moet er dan gekozen worden.

Alvast bedankt


Ik twijfel nog steeds.

Ik heb kleding van Northwave (http://www.northwave.com/) maat XXL, deze zit perfect.
Echter staat er op de site van Samewood "Our garment fit is one size smaller than normal size, please choose One Size bigger. of moet ik daar geen aandacht aan schenken en gewoon XXl aanhouden (42-44) ?

Gaarne advies.

Laatst de Classico Boretti gedaan , kreeg een shirtje er bij , nou daar had ik wel xxxl van kunnen hebben :)

Plaats reactie