Fietsen tijdens toerversie Ronde v Vlaanderen
Ik heb hem 2 keer gereden (toen ie startte in Antwerpen). We vertrokken toen min of meer samen (niet zoals een Marmotte of zo, gewoon rustig naar de konijnenpijp bollen), echt heerlijke tocht. Zoveel sfeer, toeschouwers, alles echt afgezet.
Leukste toertocht die ik al gedaan heb.
2 keer te voet gestaan en 2 keer op dezelfde plek, de Kemmelberg. Verder was het overal goed te doen (telkens de langste afstand gedaan).
Wanneer ie nog eens start in Antwerpen, misschien toch nog eens doen (al is het wel erg duur geworden)
2 keer te voet gestaan en 2 keer op dezelfde plek, de Kemmelberg. Verder was het overal goed te doen (telkens de langste afstand gedaan).
Wanneer ie nog eens start in Antwerpen, misschien toch nog eens doen (al is het wel erg duur geworden)

-
- Forum-lid
Begonnen aan de Ronde van Vlaanderen, en dan halverwege overgestapt op Gent Wevelgem? Te voet op de KemmelTL@ schreef: β11 mar 2025 22:36 Ik heb hem 2 keer gereden (toen ie startte in Antwerpen). We vertrokken toen min of meer samen (niet zoals een Marmotte of zo, gewoon rustig naar de konijnenpijp bollen), echt heerlijke tocht. Zoveel sfeer, toeschouwers, alles echt afgezet.
Ik ga dit jaar voor het eerst aan deze tocht beginnen, lange afstand uiteraard. Ben benieuwd wat dat gaat worden met al die kasseiklimmetjes, geen ervaring mee. Maar ik hoor inderdaad allerlei goede verhalen over de sfeer enzo, dus het wordt vast gezellig (druk)...
KoppenbergThierry le Brun schreef: β11 mar 2025 22:53Begonnen aan de Ronde van Vlaanderen, en dan halverwege overgestapt op Gent Wevelgem? Te voet op de KemmelTL@ schreef: β11 mar 2025 22:36 Ik heb hem 2 keer gereden (toen ie startte in Antwerpen). We vertrokken toen min of meer samen (niet zoals een Marmotte of zo, gewoon rustig naar de konijnenpijp bollen), echt heerlijke tocht. Zoveel sfeer, toeschouwers, alles echt afgezet.
Wanneer ie nog eens start in Antwerpen, misschien toch nog eens doen (al is het wel erg duur geworden)![]()

heb 1 keer de 140? km gereden vertrokken thuis en terug naar huis was't 180km ofzo.
Sfeer en ambiance top maar voor mijn te zot voor zijn geld.
Met 16000 op een al die molshopen sukkelen met alle varianten van trainingniveau.
De ergste zijn nog de wanna be tom boones, pogy's, ... die dan kost wat kost hun PR willen zetten.
nope, ik kiest wel een ander dagje om op't gemak af te zien op de stenen
Sfeer en ambiance top maar voor mijn te zot voor zijn geld.
Met 16000 op een al die molshopen sukkelen met alle varianten van trainingniveau.
De ergste zijn nog de wanna be tom boones, pogy's, ... die dan kost wat kost hun PR willen zetten.
nope, ik kiest wel een ander dagje om op't gemak af te zien op de stenen
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
Kan ik wel begrijpen.
Als je de volledige afstand doet, is het wel wat rustiger. Je moet wel accepteren dat je bijna nergens een PR zal rijden.
Prijs is inderdaad wel van de zotte teveel, maar het is alle jaren uitverkocht dus is de prijs correct (volgens het kapitalisme)
Als je de volledige afstand doet, is het wel wat rustiger. Je moet wel accepteren dat je bijna nergens een PR zal rijden.
Prijs is inderdaad wel van de zotte teveel, maar het is alle jaren uitverkocht dus is de prijs correct (volgens het kapitalisme)

Ik denk meer dat het een kwestie is van "FOMO".
Ik betrap mezelf hier ook op als het gaat over concertkaartjes.
Als voorbeeld; vorig jaar heb ik 158 euro per kaartje betaald voor een kaartje voor AC/DC.
Voor een kaartje ver weg van het podium.
Eigenlijk absurd maar ik ben er wel bij geweest.
(FOMO, fear of missing out)
voor een concert betaal ik ook graag wel wa meer.
das heel vaak een unieke belevenis met veel "like minded" mensen.
waar iederen er is om te genieten!
En ja zolang je 16000 kaartjes verkocht krijgt aan die prijzen, is je prijs goed want je verkoopt ze allemaal.
das heel vaak een unieke belevenis met veel "like minded" mensen.
waar iederen er is om te genieten!
En ja zolang je 16000 kaartjes verkocht krijgt aan die prijzen, is je prijs goed want je verkoopt ze allemaal.
And if it's fast or slow
Mocht ik Golazo zijn zou ik het nog duurder maken. Zoals gezegd, iets is pas te duur zodra je niet meer verkoopt.
En geklaagd over de prijzen is al helemaal idioot, je HOEFT niet mee te doen... het is een luxe-aankoop die alles behalve nodig is.
En geklaagd over de prijzen is al helemaal idioot, je HOEFT niet mee te doen... het is een luxe-aankoop die alles behalve nodig is.
-
- Forum-lid
Het is ook leuk als er niet alleen maar witte mannen van middelbare leeftijd deelnemen aan een dergelijke tocht.
Is dat niet van toepassing op alles in het fietsen?ColumsbusMJ schreef: β14 mar 2025 08:03 Het is ook leuk als er niet alleen maar witte mannen van middelbare leeftijd deelnemen aan een dergelijke tocht.
Niet zijken maar reiden !