Wie wint de Giro d'Italia?
-
- Forum-lid
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
-
- Forum-lid
Jammer dat er nogal wat favorieten ontbreken maar ik verwacht toch wel een leuke strijd om het podium. Met Sastre, Vinokourov, Evans en Basso heb je vier renners die elkaar denk ik niet zoveel zullen toegeven.
Op de valreep nog een pronostiek:
1. Evans
2. Vinokourov
3. Sastre
Op de valreep nog een pronostiek:
1. Evans
2. Vinokourov
3. Sastre
-
- Forum-lid
Na vandaag WIGGINS
raleighrick schreef:Na vandaag WIGGINS
Beetje opportunisme is je niet vreemd Alsof er iets raars is gebeurd als Wiggins 2s op Evans en 25s op Sastre pakt..?
't gaat hier wel over de giro: wiggins en vino krijgen hier bergen voorgeschoteld die te steil voor hun zijn!
evans, sastre, nibali en basso en daar tussen zoals ieder jaar een verrassing.
evans, sastre, nibali en basso en daar tussen zoals ieder jaar een verrassing.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Sastre. Ploegentijdrit zal hij niet al TE veel verliezen. Wellicht wat in de TT (15km) in Verona.
Mijn gok is dat Sastre in de Dolomieten een groot genoeg gat gaat slaan. De klimmen zijn voor de andere favorieten te steil en Sastre gaat daar het verschil maken.
1-Sastre
2-Evens
3-Vino
Mvg, Zorro
p.s. Wordt moeilijk zo met al die valpartijen van vandaag. Als het zo doorgaat haalt niemand de finish. Benieuwd hoe het morgen gaat
Mijn gok is dat Sastre in de Dolomieten een groot genoeg gat gaat slaan. De klimmen zijn voor de andere favorieten te steil en Sastre gaat daar het verschil maken.
1-Sastre
2-Evens
3-Vino
Mvg, Zorro
p.s. Wordt moeilijk zo met al die valpartijen van vandaag. Als het zo doorgaat haalt niemand de finish. Benieuwd hoe het morgen gaat
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Wiggins is wel degelijk met stip gestegen.
Het is namelijk een feit dat de klassement renner die het het beste doet in de proloog vaak de ronde wint.
Bovendien lijkt het een zware giro te worden en dat is erg in het nadeel van de klimmertjes. Die hebben het vaak makkelijker met korte bergritten (dit in tegenstelling tot wat men meestal aanneemt). Zware rondes vergen gewoonweg kracht en herstel vermogen. Grotere renners hebben daar vaak net wat voordeel mee.
Let maar op, de "zwaardere" klassementsrenners gaan het goed doen (Evans, Wiggins, Vinokourov). De lichtere renners worden gewoonweg gesloopt.
Het is namelijk een feit dat de klassement renner die het het beste doet in de proloog vaak de ronde wint.
Bovendien lijkt het een zware giro te worden en dat is erg in het nadeel van de klimmertjes. Die hebben het vaak makkelijker met korte bergritten (dit in tegenstelling tot wat men meestal aanneemt). Zware rondes vergen gewoonweg kracht en herstel vermogen. Grotere renners hebben daar vaak net wat voordeel mee.
Let maar op, de "zwaardere" klassementsrenners gaan het goed doen (Evans, Wiggins, Vinokourov). De lichtere renners worden gewoonweg gesloopt.