GESTOLEN: Specialized Tarmac Pro SL 2010
-
- Forum-lid
Niet te geloven zeg !! ik zou ook door de grond zakken als ik tot de constatering kwam als er iemand anders met mijn fiets vandoor zou zijn. Sterkte Tiest ik hoop dat hij op één of andere manier weer tevoorschijn komt maar vrees het ergste. Bij Amstel Gold Race ook al gehoord dat er een paar Pina`s gestolen waren uit de zogenaamde bewaakte fietsenstalling. Je kunt je fiets tegenwoordig geen seconde uit het oog verliezen. Ik doe het nooit blijf ten alle tijden bij mijn fiets wat er ook gebeurd. Heb ook een slotje maar zelfs dan durf ik hem niet uit het zicht te laten staan. Gewoon te triest voor woorden dat je tegenwoordig niet even zonder zorgen kunt nagenieten van een mooie rit op een terras. Ik bedoel het niet verkeerd Tiest maar laat je fiets nooit meer alleen achter zonder dat je er zicht op hebt. Nogmaals sterkte !!
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
TiesT schreef:Dat doe ik normaal ook niet maar het was gisteren op het moment dat ik aan kwam gewoon te druk om hem dicht bij te kunnen parkeren. En in hetzelfde rek stonden ook S3's en Dogma's....
Ach, Net mn winterfiets zomer klaar gemaakt;)
Waarschijnlijk vonden ze die Dogma te zwaar!
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
Bah... In mn eigen dorp worden fietsen gestolen... Te triest voor woorden..
En wat hebben ze er nu aan :S.
Ik zal in ieder geval alles goed in de gaten houden hier.. Het moet toch waarschijnlijk iemand uit de buurt zijn geweest lijkt mij..
Ik zal in ieder geval alles goed in de gaten houden hier.. Het moet toch waarschijnlijk iemand uit de buurt zijn geweest lijkt mij..
Race: Trek 1.7 Shimano 105
MTB: Merida Big Nine 700 tft
MTB: Merida Big Nine 700 tft
- Supergrover
- Forum-lid HC
Davekuh schreef:Bah... In mn eigen dorp worden fietsen gestolen... Te triest voor woorden..
Hmm weet je niet, voor hetzelfde geld zijn het van die laaielichters die bij dit soort evenementen fietsen scoort....
soort zakkenroller maar dan met fietsen.
Sterkte Rob, hopelijk heb je hem snel terug.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Ik heb de link naar deze thread ook op twitter gegooid, zo weten nog meer mensen het, ik hoop dat je m nog terug vind, @#%# voor je
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
-
- Forum-lid
Klote Rob! Ik houd de verkoopsites in de gaten!
Balen zeg. Het spoort mij wel aan om een slot te kopen, maar dit is echt zwaar balen....
http://downtheroad.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rob,
ik weet het ondanks deze steunbetogingen heb je er niet ene kloten aan,maar je fiets is wel weg een hoop geld naar de klote.
Wat zijn er toch klootzakken op deze aardkloot die niet met de jatten van een ander z'n spullen af kunnen kunnen blijven.Gevoelsmatig heb ik er een hard hoofd in dat jij je fietsie terugkrijgt je was daar toch in de grensstreek of niet,dus afzet mogelijkheden genoeg.Ik geloof niet dat er iemand '' per ongeluk'' een verkeerde fiets meeneemt,je kan 20 fietsen vh zelfde merk en model naast elkaar zetten maar ieder kent zijn eigen fiets of niet.
Maar ik hoop voor jou dat er ergens een klein wonder gebeurt en je fiets toch boven water komt.
gr uit frl
ik weet het ondanks deze steunbetogingen heb je er niet ene kloten aan,maar je fiets is wel weg een hoop geld naar de klote.
Wat zijn er toch klootzakken op deze aardkloot die niet met de jatten van een ander z'n spullen af kunnen kunnen blijven.Gevoelsmatig heb ik er een hard hoofd in dat jij je fietsie terugkrijgt je was daar toch in de grensstreek of niet,dus afzet mogelijkheden genoeg.Ik geloof niet dat er iemand '' per ongeluk'' een verkeerde fiets meeneemt,je kan 20 fietsen vh zelfde merk en model naast elkaar zetten maar ieder kent zijn eigen fiets of niet.
Maar ik hoop voor jou dat er ergens een klein wonder gebeurt en je fiets toch boven water komt.
gr uit frl
SuperGrover1 schreef:Davekuh schreef:Bah... In mn eigen dorp worden fietsen gestolen... Te triest voor woorden..
Hmm weet je niet, voor hetzelfde geld zijn het van die laaielichters die bij dit soort evenementen fietsen scoort....
soort zakkenroller maar dan met fietsen.
Sterkte Rob, hopelijk heb je hem snel terug.
Hoi,
Idd. 'Mensen' die erop uit zijn om makkelijk dure fietsen te scoren weten natuurlijk dat een tocht als deze een uitgelezen mogelijkheid is. Zeker als je weet hoe druk het bij zoiets is en dan bijkomend......als ik daar een fiets zou pakken die NIET op slot staat......wie gaat me vragen of die fiets wel van mij is? Juist ja, niemand.
Ik verlies mijn sheurijzer nooit uit het oog en tevens laat ik hem/haar nooit onbewaakt achter. Maar goed, daar heeft TiestT niets meer aan helaas
All the best TiestT.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock