Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Afvallen met Stacker 4 pillen

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 24 apr 2010 22:55

ja je noemt me net man, dus ik maak er een grapje van en noem je vrouw, go figure was niet richting jou maar zo van ja zo zie je maar je hoort allemaal verschikllende dingen, heb er geen :) bijgezet dat kan gebeuren, bedoel niets naars naar je
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

bacchus
Forum-lid

bacchus 24 apr 2010 22:58

Begrepen.
In dat geval past excuses van mijn kant, voor mijn reactie.

Bij deze.
Faith may be defined briefly as an illogical belief in the occurrence of the improbable.
~ H.L. Mencken

epotheker
Forum-lid

epotheker 24 apr 2010 23:22

Laat onverlet dat het eten 's avonds niet "slechter" zou zijn dan overdag...... Het gaat slechts om de totale hoeveelheid opgenomen calorieen vs de benodigde hoeveelheid. Individuele verschillen in de hoogte van het basaal metabolisme is eerder debet aan het feit dat de ene individu eerder een gewichtstoename kent dan de ander.
Allemaal aan de levothyroxine zou ik zo zeggen....-:)

zjon
Forum-lid

zjon 25 apr 2010 00:28

KLIK

Geeft je een goed overzicht in wat je dagelijks eet en geeft adviezen wat je zou kunnen aanpassen.
Succes

John
groet John
http://web.me.com/zjon/wieleravonturen/2011/2011.html" onclick="window.open(this.href);return false;

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 25 apr 2010 08:29

Ik zie het allemaal vtrij simpel, wil je afvallen, snoep dan minder eet wat meer volkoren en vermijd producten met toegevoegde suikers en binnen een jaar zie je royaal verschil, alleen willen de meeste mensen en kunnen eten wat ze willen en slank zijn, ja das jammer joh! :)
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

wasbeer2006
Forum-lid HC

wasbeer2006 25 apr 2010 10:24

Zoals hier word gezegd. Dieet is vaak niet eens nodig laat de tussendoortjes eens staan. Ik kan redelijk op mijn gewicht blijven 76-79 kilo. vetpercentage tussen de 11 en 14%.

Kan zelf naar 74, maar dan word ik snel ziek, meer moe, dus dat doe ik niet. Als ik merk dat ik wat zwaarder word gewoon de koek en snoep laten staan.

Pilletjes, we gebruikte ze vroeger wel eens met stappen, bleef je wakker, maar als je ze te laat nam, dan lag je vrij onrustig in bed. Ik zou het nu nooit meer doen!

Dat sommige mensen niet aan lijken te komen en alles kunnen eten is (buiten eventueel een ziekte) eigenlijk nooit een reeel beeld.

Een collega van mijn is 23 jaar 185 en 138 kg. Hij heeft nu een dieet van 2200 kcal en valt niet af. Hij loopt bij een arts en die zegt dat ie (nog) gezond is. Nou ik geloof dus niet dat ie 2200 Kcla binnenkrijgt want dan val je als een commeet af. Hij sport er drie keer per week 2 uur bij.

bacchus
Forum-lid

bacchus 25 apr 2010 11:09

Ik heb het ook heel lang moeilijk gevonden om af te vallen. Ook als ik op de calorieën lette, leek er niets te gebeuren. Pas na lange tijd ging het ineens vrij rap. Alsof de boel eerst op gang getrokken moest worden.
Faith may be defined briefly as an illogical belief in the occurrence of the improbable.
~ H.L. Mencken

nagtie
Forum-lid

nagtie 28 apr 2010 01:55

Wat ik heb geleerd is dat je in de avond geen grote hoeveelheden meer moet eten.. en geen al te vette dingen.. Maar dat geld alleen voor de tijd tussen 20.00 en het slapen gaan. Want in je slaap wordt energie gespaard, om zo uit te rusten. Om die reden wordt de vertering op een minimaal niveau gebracht.

Het ergeste van het broodje shoarma na het stappen is dat het de andere dag nog helemaal niet verteerd is.

Maar over dieeten en afvallen zijn geen harde cijfers. Ieder heeft zijn eigen idee.
En al snel krijg je gezeur over punten die een dieet goeroe zelf ook al aangeeft. Hier thuis wordt fanatiek gedr. frankt. en alle punten die gister bij radar naar voren kwamen geeft die zelf in zijn boek ook aan. Hij zegt dat het niet heel gezond is, maar dat de vette onder gemiddeld blijven, en dat je het maar 3 maanden maximaal mag doen en alleen als je serieus overgewicht hebt. Dus geen modellen die na de vakantie van maatje 36 naar 34 willen.

Er zijn heel veel meningen, en een calorie is niet vast te pakken. dus je kunt er ook weinig mee. daarnaast neemt iedereen calorien anders op.

Dus het kan zijn dat Bachus ze echt niet na 20.00 moet innemen omdat hij bijvoorbeeld op een bepaalde manier eet in de avonden. Terwijl superose dat wel aan kan.

Daarom heeft het ook vrij weinig zin om hier te vragen hoe je het beste kan afvallen zonder in algemeenheden te vervallen.

Plaats reactie