welk verzet in Limburg?
-
- Forum-lid
Van welke kant heb je de gulpenerberg gehad ? langs dat spa ding ? want de andere kant is een stuk zwaarder !
Ik ben langs het zwembad omhoog gegaan zo naar wittem andere kant wat je zegt is inderdaad pittiger.
Ben ook na de keutenberg de doode man afgereden ,maar zag het niet zitten om hem op te fietsen zal voor de volgende keer zijn jeetje wat een steil ding zeg:)
Ben ook na de keutenberg de doode man afgereden ,maar zag het niet zitten om hem op te fietsen zal voor de volgende keer zijn jeetje wat een steil ding zeg:)
-
- Forum-lid
Jaaa hijs fijn !:p Kom je ook uit Limburg dat je zo vaak in het zuiden gaat fietsen ?
Ik kom uit Maastricht zit dus kort bij het front:)
Maar ga ook vaak aan de kanten van vise luik fietsen met een kameraad daar zijn dus ook leuke hellingen alleen het wegennet is slecht bij die belgen.
Heb nu ongeveer 500km afgelegd met fiets sinds 5 jaar geleden moet dus nog veel trainen....waar kom jij vandaan?
Maar ga ook vaak aan de kanten van vise luik fietsen met een kameraad daar zijn dus ook leuke hellingen alleen het wegennet is slecht bij die belgen.
Heb nu ongeveer 500km afgelegd met fiets sinds 5 jaar geleden moet dus nog veel trainen....waar kom jij vandaan?
-
- Forum-lid
Uit een klein plaatsje bij Roermond in de buurt maar ga ook regelmatig naar valkenburg, epen die kanten fietsen ! Ik ben alleen anderhalf uur bezig voor dat het echte werk begint :p
Shimano komt nu ook met 10-speed MTB cassettes. Zie singletrack.com
Ik denk dat je hiermee en dubbel ook een heel eind komt...
Ik denk dat je hiermee en dubbel ook een heel eind komt...
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Ik ga in Augustus een weekje op bezoek bij broerlief in Maastricht. Wordt de eerste keer dat ik op de racefiets de heuvels inga (wel veel ge-MTB't daar).
Aangezien ik een soort vooroorlogse fiets heb, vraag ik me af of ik veel moeite ga hebben daar met mijn 52/45-21/13 daar. Ik weeg ook nog eens 83 kilo...
Aangezien ik een soort vooroorlogse fiets heb, vraag ik me af of ik veel moeite ga hebben daar met mijn 52/45-21/13 daar. Ik weeg ook nog eens 83 kilo...
-
- Forum-lid
volgens mij bestaan er wel 7 speed cassette met 11 - 32