Kijk je De Ronde van Vlaanderen op Sporza of Studio Sport?
Maar als je het zelf allemaal al zo goed weet, waarom wil je dan nog naar het slaapverwekkende geneuzel van iemand anders luisteren? Dan maakt het toch helemaal niet uit wat ze zeggen
Ik geef toe dat dat gezeur over het nieuwe wielrennen vervelend begint te worden, maar dat vind ik altijd nog beter dan dat ik helemaal niet meer luister omdat het zo saai is. Het blijft uiteindelijk toch voor de lol dat ik ernaar kijk.
Ik geef toe dat dat gezeur over het nieuwe wielrennen vervelend begint te worden, maar dat vind ik altijd nog beter dan dat ik helemaal niet meer luister omdat het zo saai is. Het blijft uiteindelijk toch voor de lol dat ik ernaar kijk.
Saai is een relatief begrip, ik vind Smeets juist erg saai, vallen vaak stiltes. En vooral in de Vlaamse klassiekers waarbij iemand vanaf de motor verslag doet is leuk. Laat ik het zo zeggen dat ik liever naar de "serieuzere" Belgen luister dan naar Smeets die vaak niet weet waar hij over praat (heden wielrennen).
Nee ben ik niet met je eens, Smeets heeft wel een manier van praten waardoor je blijft luisteren. Hij vertelt verhalen, in plaats van droog en correct op te sommen wat er gebeurt. Hetzelfde geldt voor Ducrot. Daar hou ik wel van.
En je moet het ook allemaal niet te serieus nemen vind ik, het blijft uiteindelijk maar een wedstrijdje wie het hardst kan fietsen
En je moet het ook allemaal niet te serieus nemen vind ik, het blijft uiteindelijk maar een wedstrijdje wie het hardst kan fietsen
spin schreef:in plaats van droog en correct op te sommen wat er gebeurt.
Als dit over Sporza gaat zit je er flink naast.
Wil je een leuk verhaal/anekdote horen, kun je denk ik beter naar Sporza kijken. Zelfde wat betreft de techniek, de NOS hoor je daar nooit over. Over het koersinzicht, de renner- en parcourskennis van de NOS gaan we het maar niet hebben..
Soms gaan ze bij de belg wat te offtopic naar mijn smaak. Of soms zijn ze aan het kijken wie het meeste weet, althans, dat is mijn interpretatie (of de ander ook toevallig weet wie er 3e werd bij de spaanse jeugd in 1987 in een of andere onbekende kermiskoers - de ander weet het meestal gewoon en dan komt er nog een absurdere vraag...).
't Monotone vind ik wel lekker als je even indommelt, heeerlijk
Over Smeets is al veel geschreven natuurlijk.
Voor mij is hij in sommige dingen best goed, zoals bijv. Armstrong interviewen. In andere dingen, zoals een koers live verslaan, vind ik hem niet best. Ik heb het idee dat hij buiten de uitzending geen seconde aan het wielrennen besteed en dat concludeer ik aan z'n gebrek aan kennis. Zelfde met Ducrot en Dijkstra.
Maar, meningen verschillen natuurlijk
Krijgen we straks voor de Tour, Giro etc etc weer zo'n topic...leuk!
Die ga ik niet live bekijken maar voor vandaag hoef ik de keuze niet te maken.
Bottechia belt net aan, wij zijn weg!
Die ga ik niet live bekijken maar voor vandaag hoef ik de keuze niet te maken.
Bottechia belt net aan, wij zijn weg!
"Try not. Do or do not......there is no try"
wasbeer2006 schreef:Ik zap! Na 30min ben ik de belgen ook wel weer zat en dan weer NL.
Het HD beeld op NL is over het algemeen net FF beter! iig met de F1 wel (rtl/sporza). En anders is het zo slecht zien op een 127cm scherm
Ik ben er klaar voor!
De plasma 50'' gaat op sportza met superieur beeld via schotel. Dit wordt genieten!!
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Elboutero schreef:Nos en Smeets is een absolute held!
Smeets heeft geen enkele koersinzicht, 0 komma 0 verstand van materiaal (neem Armstrong die met verschillende cranklengtes links en rechts zou rijden...) en dan is hij ook nog eens stront eigenwijs... Ducrot z'n uitspraken zijn voor mij gewoon te idioot. Als ik de keuze heb kijk ik altijd naar de Belg, maar als Blijlevens bij Eurosport zit is dat zonder twijfel de zender waar ie op staat. Blijlevens weet gewoon waar hij 't over heeft.
Ik heb net de start even gekeken op Sporza. Dat kon ook niet anders, want Studio Sport zendt 'm niet uit. De rest van de koers ga ik ook op Sporza bekijken. Ik hou gewoon van de beleving die men daar heeft. Langzaam ben ik de afgelopen jaren overgestapt van de NOS naar Sporza, bevalt me prima.
Trouwens, Eurosport; ik heb er al jaren niet meer naar gekeken voor wielrennen, maar dat was altijd verschrikkelijk slecht. Of is dat inmiddels veranderd?
Trouwens, Eurosport; ik heb er al jaren niet meer naar gekeken voor wielrennen, maar dat was altijd verschrikkelijk slecht. Of is dat inmiddels veranderd?
eelcoz schreef:Ik heb net de start even gekeken op Sporza. Dat kon ook niet anders, want Studio Sport zendt 'm niet uit. De rest van de koers ga ik ook op Sporza bekijken. Ik hou gewoon van de beleving die men daar heeft. Langzaam ben ik de afgelopen jaren overgestapt van de NOS naar Sporza, bevalt me prima.
Zeker niet slecht en zeker in HD ! Sporza blijft de ultime zender...
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc