Pinarello Super fietsen maar slechte service?
Nah, er staan 3 negatieve verhalen uit directe hand en nog een aantal uit 2de hand, wat wat anders is dan 'van horen zeggen'.
Er staan ook zeker een aantal positieve verhalen met jouw ervaring als hoogtepunt, dat was echt klasse. Als buitenstaander zou ik aan de hand hiervan concluderen 'wisselende service'.
Wat me opvalt aan de verhalen so far is dat je via Flarer in Italie kennelijk met een dag een nieuw frame hebt (valt jouw verhaal ook deels onder) en je in NL tig maanden kunt wachten.
Er staan ook zeker een aantal positieve verhalen met jouw ervaring als hoogtepunt, dat was echt klasse. Als buitenstaander zou ik aan de hand hiervan concluderen 'wisselende service'.
Wat me opvalt aan de verhalen so far is dat je via Flarer in Italie kennelijk met een dag een nieuw frame hebt (valt jouw verhaal ook deels onder) en je in NL tig maanden kunt wachten.
-
- Forum-lid HC
Dat je bij een garantie geval moet wachten op een nieuwe fiets is natuurlijk normaal!
Dat heeft niets te maken met slechte service.
Je bent voor de tussen liggende periode afhankelijk van de service van je FM.
Die zal je moeten voorzien van een leenfiets zodat je gewoon door kunt gaan met je hobby!
Dat heeft niets te maken met slechte service.
Je bent voor de tussen liggende periode afhankelijk van de service van je FM.
Die zal je moeten voorzien van een leenfiets zodat je gewoon door kunt gaan met je hobby!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Wel als ze tig maanden niks van zich laten horen of je uberhaupt in aanmerking komt voor garantie.. Dat zou imo binnen 2 weken gewoon bekend moeten zijn.
Als ze je frame niet op voorraad hebben zul je idd moeten wachten, daar is weinig aan te doen.
Als ze je frame niet op voorraad hebben zul je idd moeten wachten, daar is weinig aan te doen.
+1 voor Foosho. Een genuanceerde mening blijkt voor de meesten toch moeilijk als de zogenaamde 'emotie' (erg uitgehold begrip zo langzamerhand) een rol gaat spelen. Een negatief verhaal moet vergezeld gaan van een positief bericht, want anders is het stemmingmakerij. Maar andersom hoeft dat niet...
Wat ik me afvraag: waarom zijn die frames zo kwetsbaar dat de montage van een crankstel zo nauw luistert? Het zijn nou niet bepaald lichtgewicht frames.
Wat ik me afvraag: waarom zijn die frames zo kwetsbaar dat de montage van een crankstel zo nauw luistert? Het zijn nou niet bepaald lichtgewicht frames.
-
- Forum-lid HC
Het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe aktief je FM in het hele verhaal is, dat bedoel ik er alleen maar mee te zeggen.
Van Eagle John hebben we nog niet gehoord wie dat is!
Van Eagle John hebben we nog niet gehoord wie dat is!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Dealer is John Knoops in Mierlo. Goede ervaringen mee. Heeft ook minimaal wekelijks met Cardsport contact gehad. Maandag gaan we aan tafel zitten hoe we dit probleem samen naar tevredenheid kunnen oplossen.
Maar ik blijf er bij dat een klachtenafhandeling zoals bij Pinarello elk bedrijf onwaardig is! Wachten op een frame kan natuurlijk, moet je op alle nieuwe spullen. Wachten op antwoord is wat anders.
Maar ik blijf er bij dat een klachtenafhandeling zoals bij Pinarello elk bedrijf onwaardig is! Wachten op een frame kan natuurlijk, moet je op alle nieuwe spullen. Wachten op antwoord is wat anders.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wees nu eens concreet. Wacht je op de toekenning? Wacht je op een frame? Weet Knoops zeker dat het een scheur is?
Als het allemaal zo klaar als een klontje izou zijn schat ik nl. Knoops wel dermate hoog in dat er meer geregeld zou worden.
Als het allemaal zo klaar als een klontje izou zijn schat ik nl. Knoops wel dermate hoog in dat er meer geregeld zou worden.
Less is bore
Ik wacht op toekennen van de garantie, Scheurtje is bevestigd door Peter ( Mecanieker van Knoops) en Cardsports.
Knoops zal het zeker wel goed regelen maar ik ben bang dat de schade voor rekening van Knoops en mij gaat komen en niet voor de fabricant van een ondeugdelijk product
Knoops zal het zeker wel goed regelen maar ik ben bang dat de schade voor rekening van Knoops en mij gaat komen en niet voor de fabricant van een ondeugdelijk product
-
- Forum-lid HC
Ik denk niet dat het aan pina ligt, maar meer aan cardsport.
Ze staan niet echt bekend om hun goede service.
Ze staan niet echt bekend om hun goede service.
-
- Forum-lid
Je hebt toch geen fiets gekocht bij Pinarello (Card Sport), maar bij fietsenzaak Knoops? Ik zou het in dit geval niet acceptabel vinden dat mijn fietsenzaak mij als klant zo lang laat wachten op uitsluitsel van het merk of de importeur. Overigens zegt deze zaak wat mij betreft net zoveel over Pinarello als over Knoops.
Scott Addict 20 disc (2017) | Ultegra/Dura-ace | Scope R3d | Selle Italia SLR Boost SF | Garmin 540
Beam me up, Scotty schreef:Je hebt toch geen fiets gekocht bij Pinarello (Card Sport), maar bij fietsenzaak Knoops? Ik zou het in dit geval niet acceptabel vinden dat mijn fietsenzaak mij als klant zo lang laat wachten op uitsluitsel van het merk of de importeur. Overigens zegt deze zaak wat mij betreft net zoveel over Pinarello als over Knoops.
Knoops is idd de place to be; kan Knoops het niet regelen met Cardsports moet ie een minimaal gelijkwaardig alternatief aanbieden.