Klimmen-Banneux-Klimmen 2010
Voor de benen is de Drolenval zeker niet prettig. Voor het oog des te meer. Een prachtklim. En als je de Drolenval persé mee wil pikken dan is dat toch geen probleem, Iets verder op kun je weer op de route aansluiten. Drolenval of niet, ik ben er in ieder geval bij komende zondag
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank Roeieber, dat is nieuw voor mij. de alternatieve klim heb ik al gevonden in de Cotacol (nr. 970) en is een nieuwe voor mij. Ben benieuwd! Hier zit overigens ook een stuk van 17% in, maar verder is de klim langer (2 km) en geleidelijker (6% gemiddeld).
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
-
- Forum-lid
Vroeger kon je bij inschrijving kiezen of je een energiepakket erbij nam of niet. Je had dus inschrijfgeld met en zonder pakket. Blijkbaar is tegenwoordig alleen nog inschrijving mogelijk incl. energiepakket. Gedwongen winkelnering dus. Krijg je allerlei repen en sportdrankjes van merken die je helemaal niet wilt, nooit gebruikt. Slechte zaak, vind ik.
-
- Forum-lid
[quote="Carbonfire"]Vroeger kon je bij inschrijving kiezen of je een energiepakket erbij nam of niet. Je had dus inschrijfgeld met en zonder pakket. Blijkbaar is tegenwoordig alleen nog inschrijving mogelijk incl. energiepakket. Gedwongen winkelnering dus. Krijg je allerlei repen en sportdrankjes van merken die je helemaal niet wilt, nooit gebruikt. Slechte zaak, vind ik.[/quote]
Persoonlijk vind ik dat je hierover niet moet "zeiken", no offence.
Ik vind dat WTC Klimmen een uitstekende tocht heeft uitgezet en dat is mij de kosten meer dan waard. Ik denk dat slechts een miniem deel van de kosten op gaat aan het energiepakket. Uit eigen ervaring weet ik dat zo'n wielervereniging veel werk heeft aan zo'n tocht en de kas mooi kan spekken met de inkomsten. In verhouding tot de inschrijfkosten voor de AGR is dit peanuts.
Ik vind dat WTC Klimmen een uitstekende tocht heeft uitgezet en dat is mij de kosten meer dan waard. Ik denk dat slechts een miniem deel van de kosten op gaat aan het energiepakket. Uit eigen ervaring weet ik dat zo'n wielervereniging veel werk heeft aan zo'n tocht en de kas mooi kan spekken met de inkomsten. In verhouding tot de inschrijfkosten voor de AGR is dit peanuts.
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
-
- Forum-lid
Ook van de partij zondag; ik heb er veel zin in. Kledingkeuze vind ik wel wat lastig: bij vertrek (uur of 8) zal het nog goed fris zijn maar de maximumtemperatuur wordt op 22 graden geschat...
Waar gaan jullie mee rijden?
Waar gaan jullie mee rijden?
Frits
[quote="fritshoeve"]Ook van de partij zondag; ik heb er veel zin in. Kledingkeuze vind ik wel wat lastig: bij vertrek (uur of 8) zal het nog goed fris zijn maar de maximumtemperatuur wordt op 22 graden geschat...
Waar gaan jullie mee rijden?[/quote]
Van wat je aanhebt kun je altijd nog dingen uitdoen en dat zijn ; arm - en beenstukken , windstopper , zweetshirtje of evt regenjackje tegen de koude wind in het begin.
Hou ook rekening mee met windchilleffecten
; klimmen warm , maar afdalen fris.
Waar gaan jullie mee rijden?[/quote]
Van wat je aanhebt kun je altijd nog dingen uitdoen en dat zijn ; arm - en beenstukken , windstopper , zweetshirtje of evt regenjackje tegen de koude wind in het begin.
Hou ook rekening mee met windchilleffecten
; klimmen warm , maar afdalen fris.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
[quote="nicovandijk"][quote="Carbonfire"]Vroeger kon je bij inschrijving kiezen of je een energiepakket erbij nam of niet. Je had dus inschrijfgeld met en zonder pakket. Blijkbaar is tegenwoordig alleen nog inschrijving mogelijk incl. energiepakket. Gedwongen winkelnering dus. Krijg je allerlei repen en sportdrankjes van merken die je helemaal niet wilt, nooit gebruikt. Slechte zaak, vind ik.[/quote]
Ik vind dat WTC Klimmen een uitstekende tocht heeft uitgezet en dat is mij de kosten meer dan waard. Ik denk dat slechts een miniem deel van de kosten op gaat aan het energiepakket. Uit eigen ervaring weet ik dat zo'n wielervereniging veel werk heeft aan zo'n tocht en de kas mooi kan spekken met de inkomsten. In verhouding tot de inschrijfkosten voor de AGR is dit peanuts.[/quote]
+1 helemaal mee eens
wij doen met 4-en aan de KBK mee, eerste keer voor mij, ben erg benieuwd! Iedereen alvast succes gewenst en tot zondag
Ik vind dat WTC Klimmen een uitstekende tocht heeft uitgezet en dat is mij de kosten meer dan waard. Ik denk dat slechts een miniem deel van de kosten op gaat aan het energiepakket. Uit eigen ervaring weet ik dat zo'n wielervereniging veel werk heeft aan zo'n tocht en de kas mooi kan spekken met de inkomsten. In verhouding tot de inschrijfkosten voor de AGR is dit peanuts.[/quote]
+1 helemaal mee eens
wij doen met 4-en aan de KBK mee, eerste keer voor mij, ben erg benieuwd! Iedereen alvast succes gewenst en tot zondag
[quote="*PFW*"]Meestal loopt de temperatuur wel snel op. Ik vertrek rond negen uur. Gewoon in korte broek (kom ik misschien ook van mijn knie-stuk lijn af die over m'n kuit loopt) en eventueel nog dunne armstukjes.[/quote]
PFW rijdt in de winter met korte handschoenen, is dus misschien niet voor iedereen een goede referentie.....
Ik start met kniestukken en armstukken (kan evt allemaal uit, alhoewel ik en mijn kniestukken onafscheidelijk zijn ), evt windstopper mee; kun je alle kanten op...
PFW rijdt in de winter met korte handschoenen, is dus misschien niet voor iedereen een goede referentie.....
Ik start met kniestukken en armstukken (kan evt allemaal uit, alhoewel ik en mijn kniestukken onafscheidelijk zijn ), evt windstopper mee; kun je alle kanten op...
~live fast, die young ~
[quote="thja14"][quote="girlinred"] kun je alle kanten op...
[/quote]
Hoezo? zijn er verschillende routes dan? [/quote]
Jazeker een korte en een lange, maar eenmaal gekozen kun je niet meer veranderen, met de kledingstukken die ik beschreef kun je blijven wisselen (handig voor mensen die niet kunnen kiezen)
[/quote]
Hoezo? zijn er verschillende routes dan? [/quote]
Jazeker een korte en een lange, maar eenmaal gekozen kun je niet meer veranderen, met de kledingstukken die ik beschreef kun je blijven wisselen (handig voor mensen die niet kunnen kiezen)
~live fast, die young ~