Nieuw forum
-
- Forum-lid
- Contact
Ik zie inderdaad weinig nieuwe functies, foutje?
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
[quote="Stephan68"]Ook geen activeringsmail ontvangen en nu is het forum oude stijl weer in de lucht. Zal het misschien niet gelukt zijn om het oude forum op de juiste wijze te converteren? [/quote]
IK vrees dat er sprake is van complicaties tijdens de migratie
IK vrees dat er sprake is van complicaties tijdens de migratie
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daar ga ik ook vanuit.
Ik heb het nieuwe forum al gezien (phbb) en dat lijkt hier niet op
Zal binnenkort wel een toelichting komen. Tot die tijd kunnen we onze forumverslaving hier weer botvieren
Ik heb het nieuwe forum al gezien (phbb) en dat lijkt hier niet op
Zal binnenkort wel een toelichting komen. Tot die tijd kunnen we onze forumverslaving hier weer botvieren
Less is bore
Het plan was om vanochtend het nieuwe forum klaar te hebben.
Ondanks een eerdere loadtest die zonder problemen verliep, kregen we vanochtend plotseling toch grote problemen met de server waar het nieuwe forum op draait.
De techneuten zijn nu aan het onderzoeken waar het fout gaat. Helaas betekent dit dat er volgende week een nieuwe downtime aankomt.
Excuus voor het ongemak!
Ondanks een eerdere loadtest die zonder problemen verliep, kregen we vanochtend plotseling toch grote problemen met de server waar het nieuwe forum op draait.
De techneuten zijn nu aan het onderzoeken waar het fout gaat. Helaas betekent dit dat er volgende week een nieuwe downtime aankomt.
Excuus voor het ongemak!
de server crashte zeker door al die topics waarvan 35% meer als een jaar niet meer op gereageerd is, dubbele topics, gesloten topics.
hoop niet dat die allemaal mee gekopieerd worden, maak er maar weer een schone forum van
wel jammer dat het mis ging, had me zo verheugd op het nieuwe forum vandaag haha
hoop niet dat die allemaal mee gekopieerd worden, maak er maar weer een schone forum van
wel jammer dat het mis ging, had me zo verheugd op het nieuwe forum vandaag haha
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009