Project fixed raleigh (klaar).
http://www.pristinefixedgear.com/shop/blb-fly-saddle/
Check deze site even 29,95 euro voor een (rood) zadel is een mooie prijs lijkt me!
Check deze site even 29,95 euro voor een (rood) zadel is een mooie prijs lijkt me!
Ik weet het zeker denk ik
Bedankt voor de reacties en de tips voor het zadel. Zal er is over nadenken.
Hier even een update, het frame & de voorvork staan al voor 2de laag in mattzwart. Het is erg goed gelukt al zeg ik 't zelf:). Morgen even kijken of er nog een 3de laag op moet of dat ie zo goed is. Vandaag worden er ook nog stickers besteld maar daar over later meer.
Hier even wat foto's van het frame/voorvork zoals die nu is:
Het lijkt niet echt mattzwart, maar dat komt door de flits en doordat de lak nog niet helemaal droog is. Binnenkort komen er ook foto's met daglicht, maar dat kan nu nog niet want de lak is nog nat.
Hier even een update, het frame & de voorvork staan al voor 2de laag in mattzwart. Het is erg goed gelukt al zeg ik 't zelf:). Morgen even kijken of er nog een 3de laag op moet of dat ie zo goed is. Vandaag worden er ook nog stickers besteld maar daar over later meer.
Hier even wat foto's van het frame/voorvork zoals die nu is:
Het lijkt niet echt mattzwart, maar dat komt door de flits en doordat de lak nog niet helemaal droog is. Binnenkort komen er ook foto's met daglicht, maar dat kan nu nog niet want de lak is nog nat.
Cannondale Caad 10
Fijn.
[quote="klontje"]Fijn. [/quote]
Hoe loopt het eigenlijk met jouw projectje? Al een frame geregeld? Ik verwacht binnenkort toch wel skids op het schoolplein...
Hoe loopt het eigenlijk met jouw projectje? Al een frame geregeld? Ik verwacht binnenkort toch wel skids op het schoolplein...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Nou skidden kan k al, nu die fiets nog....Zal er waarschijnlijk niet zo snel komen, ben vorige week voor 100 euro opgelicht (job weet waar k t over heb) dus zit momenteel weer is krap bij kas...
Het broertje van Job (Tim Bennen, 2 of 3 vwo geloof ik)kan je trouwens wel binnenkort met skids op t schoolplein verwachten! De fiets hier boven is namelijk voor hem.
Het broertje van Job (Tim Bennen, 2 of 3 vwo geloof ik)kan je trouwens wel binnenkort met skids op t schoolplein verwachten! De fiets hier boven is namelijk voor hem.
Ai... Dat klinkt niet fijn... Dat wordt dus weer sparen, want die naafjes zijn niet van de goedkope... Zal eens uitkijken als Tim ermee op school komt, want het wordt zo te zien een mooi karretje.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
haha ja tim komt er als het goed is deze zomer wel mee naar school:).
Maar even weer ter info:
Ben vanochtend weer even wezen kijken, Sommige plekken waren nog niet helemaal goed gedekt. Dus toch nog maar even een derde laagje. Als het goed is is ie nu wel goed. morgen komt er een fototje van het frame:)
Maar even weer ter info:
Ben vanochtend weer even wezen kijken, Sommige plekken waren nog niet helemaal goed gedekt. Dus toch nog maar even een derde laagje. Als het goed is is ie nu wel goed. morgen komt er een fototje van het frame:)
Cannondale Caad 10
-
- Forum-lid
Wat mooi dat ik daar op mag fietsen dan
Tegen de Zomervakantie zal ik wel even over het schoolplein skidden;)
Eerst nog ff oefenen en afmaken:D
Tegen de Zomervakantie zal ik wel even over het schoolplein skidden;)
Eerst nog ff oefenen en afmaken:D
Kees kontrace.
Hier weer een update, hij is nu zo goed als af, er is alleen nog een zadelpen onderweg. De oude was te kort en niet meer goed. Hier wat foto's zoals ie nu is (Er ligt al een rood stuurlintje om, wat nog niet op de picca staat.):
ps. De kleuren kloppen niet helemaal door de flits.
Volgende week is de fixie als 't goed is helemaal af, dan komen er ook mooie foto's in de open lucht.
Op de sticker op de bovenbuis staat de naam, dit is niet te zien op de foto.
ps. De kleuren kloppen niet helemaal door de flits.
Volgende week is de fixie als 't goed is helemaal af, dan komen er ook mooie foto's in de open lucht.
Op de sticker op de bovenbuis staat de naam, dit is niet te zien op de foto.
Cannondale Caad 10