Tweede fiets, zelf opbouwen (Klaar! Foto's geplaats!)
-
- Forum-lid HC
Lees alle topics over tube`s nog eens goed door, dan kan je goed bedenken of het wat voor je is. Bandjes is wel iets gemakkelijker en minder werk. Dus het is de vraag of de bora`s het waard zijn om een beetje te klooien?
Ik heb er een hoop doorgelezen en het schrikt me nog steeds een beetje af. De Bora's zijn me veel waard, maar ik denk toch dat ik voor FFWD F4R's ga. Gewoon een bandje wisselen is denk ik toch makkelijker dan zo'n tube en die FFWD's zijn denk ik gezien de iets lagere velg ook wat meer allround inzetbaar.
Zo eens even de Poison frames bestellen! Ik ben tegelijkertijd ook aan het nadenken over een zelfgebouwde MTB voor mijn vrouw, maar daar zal ik even een apart topic over openen.
Zo eens even de Poison frames bestellen! Ik ben tegelijkertijd ook aan het nadenken over een zelfgebouwde MTB voor mijn vrouw, maar daar zal ik even een apart topic over openen.
Zou ook gewoon voor de clinchers gaan Ace, als je tube eerste keer lek gaat krijg je al meteen spijt Meeste wedstrijdrijders rijden ook alleen tubes in wedstrijden lees ik vaak, in trainingen allemaal clinchers.
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Ik zit ook nog even te kijken om misschien toch wel zoiets te gaan kopen en het zelf te gaan bouwen maar,
Wat is de Frame maat van zo;n Poison?
& Waar zou je dit via hun website kunnen selecteren????????
Wat is de Frame maat van zo;n Poison?
& Waar zou je dit via hun website kunnen selecteren????????
2010. Specialized Allez.
2011. Tweede Jaars Nieuweling.
2011. Tweede Jaars Nieuweling.
Deze besteld vanmiddag in maat 58 voor mezelf en maat 60 voor Japie Carbon: http://www.poison-bikes.de/frame.php?Ma ... =780000810. Bij A kan je Rahmengrosse kiezen van maat 56 t/m maat 66.
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over die hoge wielen en heb besloten het even te laten rusten. Voorlopig blijf ik op de Zonda's rijden.
Voortbordurend op bovenstaande heb ik dus ook de plannen voor de Poison omgegooid. Daardoor is 11sp geen vereiste meer en mag de complete fiets (ex banden, stuurlint en dat soort dingetjes) niet meer dan 1000 euro kosten. Uiteindelijk maakt dit de keuze wat meer afgebakend en is het eigenlijk nog wat leuker puzzelen ook. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het dit:
- Poison Cyanit frame mt 58
- Campagnolo Veloce groep
- Campagnolo Scirocco wielset
- Ritchey Pro stuur, stuurpen, zadelpen en zadel
- Speedplay Zero chrm zwart pedalen
Dan houd ik nog bijna 100 euro over, dus is de missie ruim geslaagd...
Voortbordurend op bovenstaande heb ik dus ook de plannen voor de Poison omgegooid. Daardoor is 11sp geen vereiste meer en mag de complete fiets (ex banden, stuurlint en dat soort dingetjes) niet meer dan 1000 euro kosten. Uiteindelijk maakt dit de keuze wat meer afgebakend en is het eigenlijk nog wat leuker puzzelen ook. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het dit:
- Poison Cyanit frame mt 58
- Campagnolo Veloce groep
- Campagnolo Scirocco wielset
- Ritchey Pro stuur, stuurpen, zadelpen en zadel
- Speedplay Zero chrm zwart pedalen
Dan houd ik nog bijna 100 euro over, dus is de missie ruim geslaagd...